کد خبر: 2587313
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

دوره آموزشی بدو خدمت خادمين برگزارمی‌شود

به مناسبت دهه كرامت، دوره آموزشی توجيهی بدو خدمت خادمين از سوی مركز آموزش ضمن خدمت كاركنان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از ستاد خبری جشن‌های ميلاد رضوی، مدير مركز آموزش ضمن خدمت كاركنان آستان قدس رضوی در حاشيه‌ی اين مراسم اظهار داشت: حدود 40 نفر از خادمينی كه به تازگی توفيق خدمت در آستان مقدس رضوی را يافته‌اند در اين دوره‌های آموزشی شركت می‌كنند.
محمود رضا برازش با بيان اين‌كه اين دوره در سالن اجتماعات مركز آموزش ضمن خدمت كاركنان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: اين دوره‌های آموزشی شامل تدريس آداب تشرف به حرم مطهر، آشنايی با سيره و سنت امام رضا(ع)، آشنايی با وظايف و ساختار تشكيلاتی اماكن متبركه و ويژگی‌های اخلاقی خادمين می‌باشد.
شايان ذكر است، اين دوره آموزشی صد و پنجمين دوره‌ای است كه برگزار می‌شود و تا 24 شهريور ماه نيز ادامه دارد.
captcha