کد خبر: 2588685
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۴

داروهای بيماران خاص رايگان می‌شود

گروه سلامت: مديرعامل سازمان تامين اجتماعی از رايگان شدن داروهای بيماران خاص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) سيدتقی نوربخش، مديرعامل سازمان تامين اجتماعی با اعلام اين خبر افزود: براساس برنامه ريزی‌های انجام شده و به منظور كمك به بيماران، از اين پس داروهای بيماران خاص كه تحت پوشش تامين اجتماعی هستند رايگان خواهد شد و اين بيماران ديگر برای تامين داروهای خود با مشكلی مواجه نخواهند شد.
وی همچنين در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامين اجتماعی تاكيد كرد: كميته‌ای بدين منظور در سازمان تشكيل شده بود و براساس تصميمات اتخاذ شده حقوق كارمندان بازنشسته تامين اجتماعی از همين ماه همسان سازی خواهد شد.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعی در مورد انتخاب مديرعامل شركت سرمايه گذاری تامين اجتماعی(شستا) نيز گفت: طی روزهای آينده مديرعامل شستا معرفی خواهد شد.
captcha