کد خبر: 2591121
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

پرچم سبز رضوی در گناباد برافراشته شد

گروه اجتماعی: همزمان با سالروز ميلاد حضرت امام رضا(ع) پرچم سبز حرم رضوی در ميدان امام رضای اين شهرستان به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، مراسم نصب پرچم متبرك حرم امام رضا(ع) امروز صبح، 26 شهريورماه با حضور امام جمعه، فرماندار، رئيس اداره تبليغات اسلامی و تعدادی از نيروهای انتظامی و نظامی و جمعی از شهروندان گنابادی در محل ميدان امام رضا(ع)، ورودی اين شهر برگزار و اين پرچم با ادای احترام برافراشته شد.
حجت‎الاسلام حسن صادقی‎نسب، امام جمعه گناباد در اين مراسم گفت: افتخار ما اين است كه زير چتر و پرچم ولايت زندگی می‎كنيم زیرا هرچه داريم از ولايت است.
امام جمعه گناباد با بيان اينكه در انقلاب اسلامی ايران پذيرش ولايت مهم‌ترين دليل پيرزوی بوده است، افزود: تبعيت از ولايت در ايران اسلامی تاكنون بركات و پيروزی‌های بسياری برای اسلام و ايران به همراه داشته است.
وی اظهار كرد: در برخی جنبش‎ها و حركت‌های انقلابی همچون مصر و افغانستان محروم بودن از نعمت ولايت و رهبری موجب شده است، انقلاب‌های آنها به سرانجام نرسد و يا بعد از پيروزی اوليه، به عقب برگردد.
captcha