به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، مراسم نصب پرچم متبرك حرم امام رضا(ع) امروز صبح، 26 شهريورماه با حضور امام جمعه، فرماندار، رئيس اداره تبليغات اسلامی و تعدادی از نيروهای انتظامی و نظامی و جمعی از شهروندان گنابادی در محل ميدان امام رضا(ع)، ورودی اين شهر برگزار و اين پرچم با ادای احترام برافراشته شد.
حجتالاسلام حسن صادقینسب، امام جمعه گناباد در اين مراسم گفت: افتخار ما اين است كه زير چتر و پرچم ولايت زندگی میكنيم زیرا هرچه داريم از ولايت است.
امام جمعه گناباد با بيان اينكه در انقلاب اسلامی ايران پذيرش ولايت مهمترين دليل پيرزوی بوده است، افزود: تبعيت از ولايت در ايران اسلامی تاكنون بركات و پيروزیهای بسياری برای اسلام و ايران به همراه داشته است.
وی اظهار كرد: در برخی جنبشها و حركتهای انقلابی همچون مصر و افغانستان محروم بودن از نعمت ولايت و رهبری موجب شده است، انقلابهای آنها به سرانجام نرسد و يا بعد از پيروزی اوليه، به عقب برگردد.