اعلام نفرات برتر سومین دوره مسابقات سراسری قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 2620362
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
در مشهد صورت گرفت؛

اعلام نفرات برتر سومین دوره مسابقات سراسری قرآن آموزش فنی و حرفه‌ای

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شب گذشته در مشهد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نفرات برتر سومین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، شب گذشته، 25 آذر در مشهد اعلام شد.

در رشته ترتیل و بخش آقایان مصطفی قاسمی از تهران، قدرت یادگاری‌‌فرد از فارس و محمدرضا فدوی از سمنان به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند، در همین رشته و در بخش بانوان نیز فائزه‌سادات قریشی‌نسب از یزد، حمیده جلالی از فارس و عطیه پهلوان از البرز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین اسماعیل نژادمحمدی از اصفهان، بیت‌الله رستمی از اردبیل و گلزار نظری از هرمزگان، در رشته حفظ آقایان و آمنه قسیمی از خراسان رضوی، مریم نعمتی از کرمان و لیلا دل‌زنده‌نژاد از هرمزگان در رشته حفظ بانوان به عنوان نفرات اول تا سوم مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، در رشته مفاهیم و بخش آقایان شاهین قوام از لرستان، علیرضا المئی از گیلان و  محمداحسان تقوی‌زاده از خراسان رضوی مقا‌مهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، همچنین زهره رحمانی از خراسان رضوی، مریم باقری از فارس و سهیلا ملایی از مرکزی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

یادآور می‌شود، در رشته صوت و اذان وحید پناهی از زنجان، جواد آقاطیب از ایلام و حمید مسعودی از مرکزی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

captcha