برگزاری کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی در تایباد
کد خبر: 3195168
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

برگزاری کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی در تایباد

گروه اجتماعی: کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در تایباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کلاس آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دوم اردیبهشت ماه در سالن ارشاد اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدجواد سجادی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در این کلاس، شاخصه های سبک زندگی دینی و اسلامی را برشمرد و الگوبرداری از سبک زندگی معصومین(ع) را زمینه سازهدایت و سعادت جامعه عنوان کرد.

وی افزود: سبک زندگی حضرت زهرا(س) مجموعه‌ای از ویژگی های مثبت و نیکویی است که در طول عمر گرانبهای آن حضرت مورد تکرار و تداوم قرار گرفته است که می‌تواند اسوه زندگی یکایک ما قرار گیرد.

وی با تأکید بر آشنایی کامل خانواده ها با سیره زندگی حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) برای تمامی زنان مسلمان مایه مباهات و از هر نظر الگوی واقعی برای اهل ایمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد با اشاره به ابعاد گوناگون شخصیتی حضرت زهرا(س) و  جایگاه و شأن والای آن حضرت ابراز کرد:‌ با سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) و پیاده سازی سبک زندگی فاطمی می توانیم همت خود را برای تربیت فرزندان صالح و حرکت به سوی کمال و سعادت قرار دهیم.

وی گفت: زنی که فقط به دنبال تشریفات و زندگی اشرافی باشد، نمی تواند به اهداف والای زندگی پاک معنوی دست پیدا کند و فرزندانی شایسته تربیت کند چرا که دلدادگی به دنیا و مظاهر فریبنده آن مانع رشد و ارتقا معنوی و کمال انسانی می شود.

حجت الاسلام سجادی نژاد افزود: زنان با ایمان جامعه ما باید با الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) همواره در راه احیای ارزشهای الهی و پیشرفت جامعه و خانواده اش تلاش کنند.

یادآور می شود، در پایان به تعدادی از بانوان فعال در حوزه فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی جوایزی اهدا شد.

captcha