کد خبر: 3203683
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

مسابقه «فیض حضور» در مشهد برگزار می‌شود

گروه هنر: دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری مسابقه فرهنگی «فیض حضور» با محوریت دلنوشته‌نویسی خبر داد.

محمد رزاقی، دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: مسابقه  فرهنگی «فیض حضور» با محوریت دلنوشته‌نویسی در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان این توضیح که تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی از دیگر نقاط کشور هستند، ابراز کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی «فیض حضور»، جهت درک بهتر و بیشتر همجواری  با حرم ثامن الحجج(ع) است.

رزاقی با اشاره به اینکه مهلت ارسال دلنوشته تا 19 اردیبهشت‌ماه است، اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند، می‌توانند دلنوشته‌های خود را به نشانی moraum313@gmail.com ارسال کنند که در پایان به هشت نویسنده دلنوشته برتر، جوایز و هدایایی متبرکی داده خواهد شد.

دبیر کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی افزود: کانون امام رضا دانشگاه امام رضا، تنها نهاد دانشجویی کل کشور است که در حوزه امام رضا(ع) فعالیت می‌کنند. با پیشنهاد دفتر فرهنگی وزارت علوم و فناوری، قرار شد تا کانونی با عنوان امام رضا(ع) در تمامی دانشگاه های  کشور تأسیس شود.

captcha