دیدار قائم مقام شورای عالی قرآن با خانواده محسن حاجی‌حسنی‌کارگر + عکس
کد خبر: 3377189
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

دیدار قائم مقام شورای عالی قرآن با خانواده محسن حاجی‌حسنی‌کارگر + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: سید علی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن روز گذشته با حضور در منزل محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، عروج این مهاجر الی الله را به خانواده و دوستانش تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، این روزها خانه حاج محسن رفت و آمدها زیاد شده و همه می‌آیند برای تسلی دل پدر، مادر و خانواده‌ای که در غم از دست دادن جوانی خوش سیما و خوش الحان می‌گریند، او که این روزها جای خالی‌اش بیش از همیشه احساس می‌شود.

خیلی‌ها احساس دین کرده و وظیفه خودشان می‌دانستند تا برای عرض تسلیت با فرشتگان الهی هم قدم شوند به سوی خانه‌ای که مثل همه خانه‌های شهر بود اما ما از مکتب اسلام آموخته‌ایم که بعضی خانه‌ها نورانی می‌شوند با نور حقیقت، با نور کلام وحی الهی، همان نوری که هزار و اندی سال پیش به غار حرا تابید و آن را متمایز کرد، امروز اما بعد از این همه سال قاری خوش روی ما که انگار قرآن در چهره‌اش تجلی یافته بود رفته است و خیلی‌ها می‌آیند، حاج محسن رفته بود برای زیارت اولین معلم قرآن، برای دیدن گنبد خضرای رسول و خیلی از دلبستگان به راه حقیقت به خانه او می‌آیند، آن‌ها که نور قرآن با صدای او در دلشان تابیده بود..

سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن نیز یکی دیگر از افرادی بود که در منزل محسن حاجی‌حسنی کارگرحضور یافت و عروج این نخبه قرآنی کشورمان را به خانواده و بازماندگان وی تسلیت گفت.

سرابی عصر روز گذشته، نهم مهرماه به همراه سید سعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد مهدی آقا محمدیان، مدیرعامل جامعه قاریان مشهد، سیدمحمدصادق علمی، عضو هیئت علمی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد و ... قدم به خانه این قاری قرآن گذاشت تا او نیز به سهم خود همدردی‌اش را با خانواده محسن حاجی‌حسنی کارگر بیان کند.

یادآور می‌شود، محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، دارنده مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در فاجعه منا که همزمان با روز عیدقربان رخ داد، به همراه چهار تن دیگر از اعضای کاروان اعزامی قاریان به حج جان خود را از دست داد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ج ع
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۸:۱۸
0
0
ای کاش میشد قدر قرآنیان را قبل از رفتن شون بدانیم وکاری براشون انجام بدیم ...
ناشناس
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۶
0
0
واقعاً
captcha