اعتکاف فرهیختگان در مشهدالرضا
کد خبر: 3488107
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

اعتکاف فرهیختگان در مشهدالرضا

گروه اجتماعی: مراسم باشکوه و روحانی اعتکاف ایام‌البیض‌ ماه رجب، ویژه فرهیختگان جامعه در مسجد الرضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم پرفضیلت و روحانی اعتکاف رجب‌المرجب، ویژه فرهیختگان جامعه اردیبهشت ماه سال جاری در دو بخش بانوان و آقایان برپا می‌شود.
ستاد اعتکاف فرهیختگان از کلیه اعضای جامعه پزشکی، مهندسان، اصحاب رسانه و مدیران جهت ثبت‌نام در این اعتکاف که به همت بسیج جامعه پزشکی سازمان بسیج مهندسین، سازمان بسیج رسانه و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، دعوت به عمل می‌آورد.
همچنین معتکفان در طول ایام اعتکاف (روزهای 13، 14 و 15 ماه رجب برابر با دوم، سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه) از حضور و بیانات حجج‌الاسلام حسینی‌قمی، دهشت، عدالتیان از اساتید برجسته کشور و مداحی مهدی سروری و جواد قربانپور از ذاکران اهل بیت(ع) بهره‌مند خواهند شد.
یادآور می‌شود؛ داوطلبان فرهیخته می‌توانند جهت ثبت‌نام در این اعتکاف که در مسجدالرضا(ع) واقع در احمدآباد، بلوار رضا(ع) برگزار می‌شود، از تاریخ 23 فروردین‌ماه لغایت 29 فروردین‌ماه به تارنمای www.etekaffarhikhtegan.blogfa.com مراجعه کنند.
captcha