بهره‌مندی میلیون‌ها زائر از 3600 برنامه احکام بین الصلاتین در حرم رضوی
کد خبر: 3493141
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

بهره‌مندی میلیون‌ها زائر از 3600 برنامه احکام بین الصلاتین در حرم رضوی

گروه اجتماعي: از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در سال گذشته، بیش از 3600 برنامه احکام بین صلاتین در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، مهدی لسانی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سؤالات شرعی یکی از نیازهای اساسی زائران در حرم رضوی به‌شمار می‌رود، گفت: در راستای ترویج معارف دینی و احکام شرعی در حرم مطهر رضوی برنامه‌های متنوعی صورت می‌گیرد که یکی از این برنامه بیان احکام بین الصلاتین است.
لسانی افزود: در هر نقطه از اماکن متبرکه، صحن و رواق‌های حرم مطهر رضوی که ویژه زائران و مجاوران، نماز جماعت اقامه می‌شود، احکام بین صلاتین با توجه به وضعیت آسمان(عدم بارندگی یا سرمای شدید) بیان می‌شود.
وی با اشاره به اينكه در سال 94، بیش از 3600 برنامه احکام بین صلاتین در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: احکام بین الصلاتین با توجه به فراوانی پرسش‌ها و مناسبت‌‌های ایام، موضوع‌بندی مي‌شود كه روحانيان اين اداره در ابتدای هر برنامه یک حدیث مربوط به آن مناسبت یا احکام را براي مخاطبان ارائه‌ مي‌كنند.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در سال گذشته از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی، 915 برنامه بیان احکام 20 دقیقه‌ای اجرا شد که این برنامه‌ها قبل از سخنرانی‌ها برگزار می‌شود.
captcha