برگزاری مراسم وداع با شهید مدافع حرم در مشهد
کد خبر: 3499668
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

برگزاری مراسم وداع با شهید مدافع حرم در مشهد

گروه اجتماعی: مراسم تشییع و وداع با شهید مدافع حرم، سیدمهدی موسوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تشییع و وداع با شهید مدافع حرم، سیدمهدی موسوی، شب گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
ابتدا پیکر شهید موسوی با استقبال عموم مردم و دانشجویان از چهارراه استاد یوسفی شهرک غرب به سمت مسجد حضرت مهدی(عج) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با شکوه و احترام خاصی، همراه با اشک و شور مردم تشییع شد و پس از عبور از مزار شهدای گمنام دانشگاه روی سن قرار گرفت؛ پرچم گنبد امام حسین(ع) نیز پس از دقایقی وارد روی پیکر شهید قرار گرفت و حال و هوای خاصی به مراسم بخشید.
دشمن به معنای حقیقی در سوریه مستاصل شده است
پس از قرائت قران توسط یحیی رحمانی، حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع، عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه دشمن در مراحل مختلف از همه ابزارش برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می‌کند اظهار کرد: یک ابزارش تهاجم نظامی است که خیلی اوقات سودی نداشته است چراکه مردمی که حسین‌بن علی(ع) دارند و چه به شهادت برسند و یا پیروز شوند به سعادت رسیده اند از جنگ نمی‌هراسند؛ دشمن چه در سوریه، چه در عراق و چه در یمن به معنای حقیقی مستاصل شده است به همین دلیل از ابزارهای دیگری مانند رسانه و تهاجم سیاسی استفاده می‎‌کند.
حجت‌الاسلام فاطمی ارفع در ادامه تهاجم رسانه‌ای علیه شهدای مدافع حرم با هدف تخریب آرمان‌ها، تهاجم فرهنگی و عملیات روانی را یکی از ابزارهای دشمن برای مقابله با اسلام برشمرد و افزود: این تلاش دشمن گاهی در برخی مردم تاثیر می‌گذارد؛ توطئه را از هرجا که باشد باید شناخت؛ هرحرفی که از هرحنجره‌ای خارج شد و کمک به اهداف دشمن کرد حنجره فتنه است جه خودش بداند و چه نداند.
ما امروز تکلیف دیگری داریم
در ادامه حسین یکتا، راوی دوران دفاع مقدس نیز با نقل خاطراتی از شهدا گفت: ما پیش از این به برادران افغان می‌گفتیم اتباع بیگانه اما امروز آنان آشنا به شهادت شدند و ما بیگانه‌ایم؛ ما گوش به فرمان ولی هستیم؛ امروز ما تکلیف دیگری داریم.
این راوی دفاع مقدس ابراز کرد: الان دوران غربت پیش از ظهور است و امام عصر(عج) دارند ما را نگاه می‌کنند؛ زمانی در زمان امام عصرشان دشمن به خیمه‌ها حمله کرد و امروز دشمن با تهاجم فرهنگی به ناموسمان حمله کرده است.   
یادآور می‌شود، در پایان این برنامه مراسم مداحی و سینه‌زنی نیز با حضور مداحان جواد قربان‌پور و سید رضا علیزاده برگزار شد.
captcha