به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، امامزاده جعفر(ع) شهرستان ورامین شامگاه هشتم تیرماه و همزمان با شب بیستوسوم ماه مبارک رمضان میزبان سیدجواد حسینی، قاری بینالمللی قرآن کریم بود.

بنابر این گزارش این میزبانی در قالب محفل انس با قرآن کریم و با حضور پرشور و گسترده مردم روزهدار این شهرستان در شبی که شب نزول قرآن کریم است، صورت گرفت.

بر این اساس سیدجواد حسینی، قاری بینالمللی قرآن کریم و قاری مشهدی در این محفل سراسر نور و معنویت به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخت و مستمعان مشتاق را به فیض و حض معنوی بسیار رساند.