عیادت مسجد‌جامعی از استاد اخلاق/ مهم‌ترین دغدغه طباطبایی آرامش مردم است + فیلم
کد خبر: 3518501
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
با حضور در بیمارستان بهمن انجام شد؛

عیادت مسجد‌جامعی از استاد اخلاق/ مهم‌ترین دغدغه طباطبایی آرامش مردم است + فیلم

گروه جامعه: عضو شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور بعد از ظهر امروز، با حضور در بیمارستان بهمن از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در پی کسالت به وجود آمده و انجام عمل جراحی بر روی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی و بستری شدن ایشان در بیمارستان، ظهر امروز پنج‌شنبه هفتم مرداد ماه، احمد مسجد‌جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و حمید صابرفرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت، در جریان روند درمان ایشان قرار گرفتند.

حجت‌السلام طباطبایی در بیمارستان

اگر به هم کمک نکنیم خدا غضب می‌کند

در این عیادت روند مناسب بهبودی حجت‌الاسلام طباطبایی و رضایت پزشکان از وضعیت این استاد اخلاق و خطیب مشهور کشورمان موجب خرسندی مسئولان حاضر شد و حجت‌الاسلام طباطبایی علی‌رغم اینکه باید استراحت کرده و کمتر خود را خسته ‌کند، در سخنان کوتاهی با اشاره به اقدامات خوبی که از سوی آقای مسجد‌جامعی صورت گرفته است، گفت: امروز مردم به شدت نیازمند به کمک هستند؛ همدیگر را یاری و کمک کنیم. بچه‌هایی که برای ثبت‌نام به مدرسه‌ها می‌روند خیلی‌هایشان پول ثبت‌نام ندارند، دانشجویانی که برای ثبت‌نام به دانشگاه‌ها می‌روند وضع خوبی ندارند، اگر به هم کمک نکنیم خدا غضب می‌کند. بترسیم از غضب خدا که خدایی نکرده مردم محروم، رنجور شوند و آثار بدی داشته باشد.

حجت‌الاسلام طباطبایی تأکید کرد: من به دولت، مجلس، پلیس و بقیه می‌گویم که مراقب مردم باشید و کاری کنید حداقل آرامش برقرار باشد.

عیادت مسجد جامعی از حجت‌السلام طباطبایی

مسجد‌جامعی نیز ضمن ابراز خرسندی از وضعیت حجت‌الاسلام طباطبایی، با اشاره به اینکه یکی از کارهای خوبی که ایشان همیشه انجام می‌دادند این بود که پس از نماز ساعت‌ها در مسجد می‌نشستند تا مردم مشکلاتشان را با ایشان مطرح کنند، گفت: متأسفانه این کار خوب اکنون کمتر از سوی سایر روحانیون انجام می‌شود و بسیاری از ائمه جماعات پس از نماز مسجد را ترک می‌کنند.

یکی از همراهان حجت‌الاسلام طباطبایی در گفت‌و‌گو با ایکنا در خصوص روند بیماری و درمان ایشان، گفت: حاج آقا با توجه به اینکه از دوران جوانی تلاش‌های اجتماعی زیادی داشته و مدام منبر می‌رفتند، عارضه‌ای در ریه ایشان به وجود آمده و موجب تنگی نفس ایشان شده و در ریه ایشان کلسیم رسوب کرده بود.

عیادت مسجد‌جامعی از حجت‌الاسلام طباطبایی/ مهم‌ترین دغدغه وی آرامش مردم است

حجت‌‌الاسلام طباطبایی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند

وی ادامه داد: ما برای درمان بیماری دیگری به بیمارستان مراجعه کردیم اما به دلیل مشکل ریه ایشان، پزشکان تشخیص دادند که اول باید ریه معالجه شود و سپس بیماری دوم درمان شود که پس از درمان کامل ریه مورد عمل جراحی قرار گرفتند. عمل ایشان خوب بود و وضعیت ایشان ثبات پیدا کرده و به احتمال زیاد طی امروز و فردا مرخص خواهندشد.

احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران نیز در گفت‌و‌گوی کوتاهی با ایکنا، ضمن ابراز رضایت از روند بهبودی حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: ما خوشحال شدیم که دوره بیماری ایشان روبه اتمام است.

عیادت صابر فرزان از حجت‌السلام طباطبایی

وی از وضعیت رسیدگی و درمان حجت‌الاسلام طباطبایی در بیمارستان و خدمات صورت گرفته از سوی پزشکان ابراز رضایت کرد.

دریافت

برای مشاهده گزارش تصویری دیدار مسجد جامعی و همراهان با استاد اخلاق اینجا کلیک کنید!

captcha