برگزاری 39 برنامه تخصصی در مساجد/ چاپ کتاب خاطرات شهید عطایی
کد خبر: 3610498
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
رئیس بسیج هنرمندان عنوان کرد:

برگزاری 39 برنامه تخصصی در مساجد/ چاپ کتاب خاطرات شهید عطایی

گروه فرهنگی: رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی خبر داد: 39 برنامه‌ و کارگاه‌ تخصصی با هماهنگی مساجد الگویی استان که هر مسجد زیر نظر یک کانون قرار دارد برگزار خواهد شد.

سیدجوادکمالی، رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان اظهار کرد: با توجه  به دستورالعمل‌های ارسال شده بسیج هنرمندان به کانون‌های مرتبط استانی همزمان با مصادف شدن آخرین فصل بهار و ماه مبارک رمضان طبق سنوات گذشته، علاوه بر تشکیل جلسات حلقه‌های صالحین در قالب هیئت‌های قرآنی در کانون‌های استان، 39 برنامه‌ و کارگاه‌ تخصصی همچون خوشنویسی، تئاتر، ادبیات، عکاسی، هنرهای تجسمی و... را با هماهنگی مساجد الگویی استان که هر مسجد زیر نظر یک کانون قرار دارد برگزار خواهیم کرد.
رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از برگزاری اردوی عکاسی در این روز برای علاقه‌مندان خبر داد و افزود: طبق نامه دریافت شده از مرکز دفاع از فلسطین در تهران، پایگاه‌هایی به همین نام در مسیر راهپیمایی به منظور فعالیت‌هایی از جمله روایت داستان مظلومیت فلسطین برای کودکان، ایجاد خواهد شد. 
کمالی ادامه داد: چاپ خاطرات شهید مدافع حرم، مرتضی عطایی، در قالب کتابی 144 صفحه‌ای توسط دو تن از هنرمندان و برگزاری مراسم یادواره این شهید از سوی بسیج اصناف، استخراج عکس، فیلم و آثار مکتوب و مجازی از دیدار بسیج هنرمندان با مجروحین مدافع حرم، از دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان به شمار می‌رود.
وی از رونمایی بازی واقعیت مجازی با موضوع مدافعان حرم با همکاری بسیج هنرمندان در ماه آینده خبر داد و گفت: این بازی که با همکاری بسیج هنرمندان آغاز به کار کرده است محوریتی تحت عنوان مدافعان حرم و مبارزه با گروه‌های تکفیری از جمله داعش را دنبال می‌کند، بسیج هنرمندان نیز قرار است با جمع‌آوری اطلاعاتی در خصوص مدافعان حرم و ارتباط بیشتر بازی‌سازان با این افراد به منظور طراحی کاراکترها و فضای داستان، همکاری‌های لازم را با این تیم داشته باشند، این بازی که با کیفیت و گرافیکی قابل قبول عرضه خواهد شد نمایانگر تاثیر هنر در این حوزه خواهد بود.
captcha