جزئیات کارگاه‌های همایش فعالان کانون‌های قرآن و عترت(ع) علوم پزشکی
کد خبر: 3634569
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

جزئیات کارگاه‌های همایش فعالان کانون‌های قرآن و عترت(ع) علوم پزشکی

گروه فعالیت‌های قرآنی: براساس برنامه زمانبندی شده، کارگاه‌های مختلفی برای حاضران در سومین همایش فعالان کانون‌های قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی مشهد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، براساس برنامه زمانبندی شده، کارگاه‌های مختلفی برای حاضران در سومین همایش فعالان کانون‌های قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی مشهد در نظر گرفته شده است.
براین اساس، امروز صبح چهارم شهریورماه کارگاه‌های آموزشی از جمله «سطوح فهم قرآن کریم» با حضور حمید محمدی، «روانشناسی مهارت‌های ارتباطی در سه سطح فردی، اجتماعی و اداری» با تدریس استاد ابراهیمی و همتی، کارگاه «جریان‌های فهم قرآن» با حضور عباسی‌مقدم، «مهارت‌های برنامه‌ریزی در فعالیت‌های قرآنی» با تدریس استاد مهدی شکری در نظر گرفته شده است.
همچنین کارگاه‌ «مدیریت در فعالیت‌های قرآنی» با حضور محمدحسین فریدونی، «سبک زندگی قرآنی» با تدریس محمدحسین حلوائیان، «مهارت‌های مقاله‌نویسی و طرح تحقیقاتی» کمالوند، «مدیریت فضای مجازی» صرامی و کارگاه «مهارت‌های برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نقادی» با تدریس علامه و حیدری از دیگر این کارگاه‌ها به شمار می‌رود.
علاوه بر این، در تاریخ پنجم شهریورماه نیز کارگاه‌هایی از جمله «مهارت‌های برنامه‌ریزی در فعالیت‌های قرآنی» با حضور مهدی شکری، «مدیریت در فعالیت‌های قرآنی» با تدریس محمدحسین فریدونی، «جریان‌شناسی عرفان‌های نوظهور» استاد مظاهری‌سیف، «جریان‌های فهم قرآن» استاد عباسی‌مقدم، «روانشناسی مهارت‌های ارتباطی در سه سطح فردی، اجتماعی و اداری» با حضور ابراهیمی و همتی، «جریان‌شناسی عرفان‌های نوظهور» با تدریس مظاهری‌سیف، «مهارت‌های سرچ پیشرفته، مقدماتی و معرفی انواع کنگره‌ها» خانم دهقانی، «مهارت‌های مقاله‌نویسی و طرح تحقیقاتی» با تدریس کمالوند،‌ «مدیریت در نشریات قرآنی» با حضور استاد کارخانه و «سبک زندگی قرآنی» با حضور استاد حسین حلوائیان از دیگر این موارد محسوب می‌شود.
گفتنی است، همچنین در نوبت بعداز ظهر این گردهمایی آموزشی سه روزه که حدود 400 نفر از دانشجویان عضو کانون‌های قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حضور دارند، برنامه‌های جنبی از جمله محفل انس با قرآن، زیارت حرم مطهر رضوی و ... در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود، اختتامیه سومین همایش فعالان کانون‌های قرآن و عترت(ع) دانشگاه های علوم پزشکی کشور دوشنبه، ششم شهریورماه ساعت ۸:۳۰ در مسجد حضرت زهرا(س) پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.
captcha