158 جشن مردمی در محلات مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3687516
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

158 جشن مردمی در محلات مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد از برگزاری 158 جشن مردمی در محلات مشهد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری مشهد، سیدمجتبی منتظری، رئیس شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد اظهار کرد: تعداد 158 محله در مشهد وجود دارد که هر کدام دارای یک شورای اجتماعی محله هستند و بستر اجتماعی فعالیت‌های مردمی را تشکیل می‌دهند؛ به همین منظور جشن‌های انقلاب اسلامی بر عهده این شوراها واسپاری شده و این جشن‌ها هر شب در یک منطقه از شهر به همت اعضای شورای اجتماعی محلات و مردم منطقه برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری حامی کلی برنامه است، افزود: تلاش می‌شود جشن‌ها به صورت مردمی و با بهره‌گیری از پتانسیل‌های محلات برگزار شود.
رئیس شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد با بیان اینکه امشب دوازدهم بهمن ماه اولین ویژه برنامه جشن انقلاب در فرهنگسرای ترافیک اجرا می‌شود، گفت: این فرهنگسرا در بولوار دانشجو میزبان شهروندان منطقه 11 خواهد بود.
منتظری با بیان اینکه روز شنبه چهاردهم بهمن‌ماه نیز مراسم مشابه‌ در مجتمع امامت بولوار نواب صفوی ویژه شهروندان منطقه ثامن برگزار خواهد شد، گفت: این جشن‌ها در ادامه در روزهای یکشنبه پانزدهم بهمن ماه در اردوگاه مازندران واقع در محله سیدی و همچنین روز دوشنبه شانزدهم بهمن ویژه شهروندان ساکن در منطقه 8 در تالار کوهسنگی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین مراسمی در روز سه‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه ویژه اعضای شورای اجتماعی محلات و شهروندان منطقه 10 در کوهسنگی برپا می‌شود و جشن پیروزی انقلاب روز چهارشنبه هجدهم بهمن‌ماه در فرهنگسرای سلامت و نوزدهم بهمن‌ماه نیز جشن دیگری ویژه شهروندان منطقه 9 در تالار مصلی‌نژاد بولوار هنرستان برپا می‌شود.
رئیس شورای اجتماعی محلات شهرداری مشهد افزود: همچنین جشن پیروزی انقلاب در روز جمعه بیستم بهمن‌ماه ویژه شهروندان منطقه 2 مشهد در سالن فتح‌المبین و روز شنبه بیست ویکم بهمن ماه در مرکز امام رضا(ع) جشن انقلاب ویژه شهروندان منطقه 12 برپا است، این جشن در روز یکشنبه بیست و دوم بهمن ماه نیز ویژه شهروندان منطقه 3 در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار می‌شود.
منتظری ادامه داد: در این جشن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدای ساکن در همان مناطق، برپایی گروه‌های سرود دانش‌آموزی، خاطره‌گویی بزرگترهای محله با همکاری کانون زندانیان سیاسی و ... برنامه‌ریزی شده است.

captcha