برگزاری اردوی استعدادهای قرآنی در نیشابور
کد خبر: 3696661
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

برگزاری اردوی استعدادهای قرآنی در نیشابور

گروه شهرستان‌ها- اردوی استعدادهای قرآنی شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، جغتای و جوین به میزبانی نیشابور در شهر درود برگزار شد.

علیرضا جوانشیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: اردوی استعدادهای قرآنی شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، جغتای و جوین 10 و 11 اسفندماه در شهر درود نیشابور برگزار شد.

جوانشيري با اشاره به ارائه آموزش‌های فشرده در این اردوی تفریحی، ابراز کرد: اصل بر ایجاد فضای نشاط و تفریح است و البته در کنار آن براي شرکت‌کنندگان در اردو، برنامه‌های آموزشی و روش‌های نوین حوزه حفظ قرآن، آموزش داده مي‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با بیان اینکه 35 استعداد قرآنی در این اردو شرکت کرده‌اند، افزود: این اردو به صورت منطقه‌ای بوده و در شهرهای مختلف استان از جمله قوچان، تربت حیدریه، مشهد و ... نیز برگزار می‌شود.

جوانشیری ادامه داد: استعدادهای قرآنی توسط کانون‌های قرآنی یا معاونت قرآنی که مستقر در اداره تبلیغات اسلامی هستند و از بین تشکل‌های قرآنی مرتبط با کانون قرآن وابسته به اداره تبلیغات و همچنین تعدادی با همکاری آموزش و پرورش از بین دانش‌آموزان شناسایی و به این اردو اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: یکی از راهبردهای ثابت مجموعه تبلیغات اسلامی به خصوص در معاونت قرآنی یا دارالقرآن در استان، این است که از استعدادها و رویش‌های قرآنی حمایت کند، در گذشته نيز در قالب‌های متفاوت حمایت می‌شده‌اند.

جوانشيري ابراز كرد: قالب جدیدی که طراحی شده، این است که به صورت منطقه‌ای استعدادها شناسایی شده و به میزبانی یک شهرستان، اردویی برای آن‌ها برگزار مي‌شود.

captcha