اتحاد و اجتماع قلوب مردم؛ زمینه ساز ظهور
کد خبر: 3710496
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

اتحاد و اجتماع قلوب مردم؛ زمینه ساز ظهور

گروه اجتماعی ـ مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور گفت: در دوره آخرالزمان نیز باید چنین اتفاقی بیفتد و اگر مردم متحد شوند و اجتماع قلوب صورت بگیرد، ظهور انجام خواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، غلامحسین صفایی، مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور، صبح امروز دهم اردیبهشت‌ماه در نشست خبری که در خصوص اجتماع عظیم منتظران برگزار شده بود، اظهار کرد: با بررسی تاریخ گذشتگان شاهد این موضوع هستیم که علت غیبت حضرت حجت(عج)، مسلمانان هستند.
وی با بیان اینکه درغیبت حضرت مشرکان و کفار دستی نداشته و ندارند، ادامه داد: اگر مسلمانان بخواهند و از خداوند در خواست کنند ظهور محقق خواهد شد.
صفایی با تأکید بر اینکه مشکل اصلی جهان نبود حجت خداست، ابراز کرد: براساس روایات هر گاه مردم با مشکلی روبه‌رو می‌شوند، همگی توبه کرده، دست به دعا برمی‌داشتند و به درگاه خداوند تضرع ‌کرده، لذا خداوند نیز دعای آنان را مستجاب می‌کرد.
اتحاد و اجتماع قلوب مردم زمینه ساز ظهور
مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهورگفت: در دوره آخرالزمان نیز باید چنین اتفاقی بیفتد و اگر مردم متحد شوند و اجتماع قلوب صورت بگیرد، ظهور انجام خواهد شد.
برگزاری اجتماع عظیم منتظران در 150 شهر ایران
وی با بیان اینکه امسال دوازدهمین سال برگزاری این اجتماع در مشهد است، تصریح کرد: این اجتماع در 150 شهر ایران برگزار می‌شود و اصفهان، شیراز، کرمانشاه، مشهد، کرمان، ساری و کرج از پیشتازان در برپایی این اجتماع عظیم در شهر خود بوده‌اند.
اجتماع عظیم منتظران ظهور در 35 شهر خارج از کشور
صفایی با اشاره به اینکه این اجتماع عظیم در 35 شهر خارج از کشور از جمله استرالیا ، آمریکا، لبنان و .. نیز برگزار خواهد شد، افزود: این اجتماع عظیم همزمان با روز نیمه شعبان در شهرها و کشورهای خارج برگزار می‌شود.
برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور با لگوی هماهنگ
 مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور با تأکید بر اینکه این مراسم با یک لگوی هماهنگ در همه شهرها و کشورها برگزار خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌های متنوعی از جمله تلاوت قرآن کریم، قرائت دعای آل یاسین، تضرع و استغاثه به درگاه خداوند برای ظهور حضرت مهدی(عج) برای این مراسم تدارک دیده شده است.
ایراد سخنرانی امام جمعه مشهد برای اجتماع منتظران در حرم مطهر
گفتنی است؛ اجتماع عظیم منتظران ظهور همزمان با روز نیمه شعبان از ساعت هشت صبح در عرصه میدان شهدا برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز راهپیمایی به سمت حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد و در صحن جامع رضوی شاهد سخنرانی‌آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha