کد خبر: 3725334
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

اهدای عضو، به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

گروه اجتماعی- اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی سه بیمار نیازمند به عضو شد.

 اهدای عضو، به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از وب دا، دکتر ابراهیم خالقی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در هفتصدو شصت و نهمین ( ۷۶۹ ) عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزي؛ موسی الرضا قلعه نوی ۵۸ ساله؛ كه از بیمارستان شهید بهشتی شهرستان سبزوار به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شده بود، پس از انجام مراحل تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وی در بيمارستان منتصریه تحت عمل جراحي اهدای عضو قرار گرفت.

 خالقی ابراز کرد: کبد زنده یاد موسی الرضا قلعه نوی، در بيمارستان منتصریه به خانم۱۹ ساله ساکن فریمان پيوند وبه نامبرده زندگي دوباره بخشيد.

وی گفت: همچنین قرنیه‌های مرحوم موسی الرضا قلعه نوی جهت پيوند به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

captcha