فعالیت های مردمی جبهه انقلاب انجام یک کار فوق برنامه نیست
کد خبر: 3792255
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص):

فعالیت های مردمی جبهه انقلاب انجام یک کار فوق برنامه نیست

گروه حوزه های علمیه - فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) گفت: فعالیت های جبهه مردمی انقلاب اسلامی در کشور در واقع انجام کارهای بر زمین مانده است، لذا نگاه ما به این فعالیت ها به عنوان یک کار فوق برنامه نیست و یک اتفاق اصلی و محوری است.

به گزارش ایکنا، سیداحمد عبودتیان در آیین افتتاح سومین گردهمایی ملی فعالان و مؤسسات مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور در شهر مقدس قم اظهار کرد: این تصور که فعالیت‌های جناح مؤمن انقلابی یک کار فوق برنامه است، اولین خطای استراتژیک ما است، چرا که این نوع نگاه هم ما را متوقع بار می‌آورد که به یک فتح محدود قانع شویم و هم نیروهایی متوقعی که در جایگاه‌های حکومتی قرار دارند هیچ ارتباطی با نیروهای انقلابی برقرار نمی‌کنند.
این فعال فرهنگی ادامه داد: نگاه ما نباید به فعالیت‌های حوزه انقلاب، انجام یک کار فوق برنامه باشد بلکه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یک رسالت و وظیفه دینی و انقلابی است که می بایست با دغدغه دینی و وجدانی کار شود.
عبودتیان افزود: اینکه گفته شود نیروهای انقلابی باید کنار بنشینند و نقد کنند، نیرو و ظرفیت آنان را منفعل می کند، اما امروز که کشور مشکلات زیادی دارد، نیروهای انقلابی نباید دچار انفعال شوند.
وی بیان کرد: عناصر و سازو کارهای موجود در جامعه باید انقلابی باشد در غیر این صورت حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب به خوبی پیش نمی‌رود.
این فعال جبهه انقلاب اسلامی گفت: لذا با توجه به همین دلایل رهبر معظم انقلاب به حضور پرقدرت نیروهای انقلابی و جناح مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف کشور تاکید دارند.
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا افزود: انقلاب اسلامی در طول چهل سال دستاوردهای زیادی داشته و به یک الگوی الهام بخش در منطقه و جهان تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌ها کاملا مردمی و خود‌جوش فعالیت انقلابی انجام می‌دهند، گفت: دوری از یکدیگر و عدم اطلاع و شناخت از هم، یک مشکل اساسی بود که با تشکیل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) کشور این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده است.
عبودتیان با بیان اینکه بیشترین فعالان فرهنگی در کشور در قالب هیئت‌های مذهبی کار می‌کنند افزود: ماموریت ما ساماندهی و هدایت جبهه فرهنگی انقلاب برای اثربخشی بیشتر است.
وی با بیان اینکه 5 هزار هیئت انقلابی در کشور پای کار هستند و در جبهه مردمی فعالیت می‌کنند گفت: استکبار، ارتجاع و صهیونیسم سه جبهه‌ای هستند که در مقابل جبهه انقلاب کار می‌کنند.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) کشور با بیان اینکه فرهنگ انقلابی به جناح خاصی در کشور معطوف نمی‌شود، تصریح کرد: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
وی ادامه داد: اگر ما نتوانیم عناصر و سازو کارهای موجود در جامعه را انقلابی کنیم فعالیت‌های در مسیر آرمان‌های انقلاب به خوبی پیش نمی‌رود.
انتهای پیام 

captcha