کشته‌شدن 7 نفر در درگیری هند و پاکستان
کد خبر: 3794612
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

کشته‌شدن 7 نفر در درگیری هند و پاکستان

گروه بین‌الملل ــ در تازه‌ترین درگیری میان نیروهای نظامی هند و پاکستان،‌ 7 نفر از جمله دو سرباز پاکستانی کشته شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «خامه‌پرس» افغانستان؛ شب گذشته درگیری میان نیروهای نظامی پاکستان و هند در خط مرزی کشمیر روی داد. این حمله پس از آن که خلبان هندی به پاکستان تحویل داده شد، روی داده است.

به گفته مقامات هندی، در اثر شلیک توپ توسط نیروهای مرزی پاکستان، سه عضو یک خانواده در منطقه پونچ (واقع در منطقه کشمیر در شمال شرقی پاکستان)، جان خود را از دست دادند و یکی از اعضای این خانواده نیز مجروح شده است.

بنا به گزارش ارسالی از منطقه کشمیر تحت کنترل پاکستان،‌ نیروهای مرزی هند حملات مشابهی را در این مناطق انجام داده بودند که در نتیجه آن دو نفر که یکی از آنها کودک بود کشته و یک نفر نیز مجروح شده است.

در همین راستا ارتش پاکستان اعلام کرده است که در اثر پرتاپ گلوله توسط نیروهای نظامی هند،‌ دو سرباز این کشور کشته شده‌اند.

گفتنی است، پس از ایجاد تنش میان دو کشور هند و پاکستان در پی انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در کشمیر تحت کنترل هند توسط جیش محمد، دو جنگنده هندی مقر این گروه تروریستی در پاکستان را هدف قرار دادند که پس از انهدام یکی از آنها توسط پاکستان، خلبان هندی اسیر و طی شب گذشته به نیروهای هندی به منظور نشان دادن حسن نیت پاکستان تحویل داده شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha