مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد
کد خبر: 3821752
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد

گروه دانشگاه ــ حسین قاضی‌زاده، به سمت مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شد.

مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب شدبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مختاری،‌ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور حکمی، حسین قاضی‌زاده را به سمت مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب کرد.
متن حکم رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر حسین قاضی‌زاده
سلام علیکم؛
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده، جنابعالی را به سمت «مشاور رئیس و سرپرست حوزه ریاست» دانشگاه مذاهب اسلامی منصوب می‌کنم.
رجاء واثق دارم، با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند جنابعالی در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای سطح پاسخگویی و شفافیت فعالیت‌ها در این حوزه خواهم بود و انتظار دارم با عزم جهادی و حضور مداوم و دقت نظر و رعایت وجدان کاری و اخلاق اجتماعی که اقتضای فرهنگ تقریبی است، در کوتاه‌ترین زمان در خصوص رفع نقایص موجود اقدام کنید و با پیگیری دقیق مصوبات هیئت امنا و هیئت رئیسه و انجام برنامه ریزی مناسب برای حصول نتایج مورد انتظار، روند پیشرفت فعالیت‌ها را به اینجانب مستمراً گزارش کنید.
از تمامی معاونین و بخش‌های مختلف دانشگاه و شعب، انتظار می‌رود جنابعالی را در انجام امور، همراهی و مساعدت کنند.
بر خود لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای دکتر باقری در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم خداوند متعال در این امر مهم و همه امور، شما را مشمول تأییدات و توفیقات خاص خود قرار دهد.
انتهای پیام
captcha