ششمین هم‌اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3832531
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

ششمین هم‌اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی برگزار می‌شود

گروه اندیشه ــ ششمین هم‌اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی، مطالعه موردی مسئولیت اجتماعی با همکاری انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ ششمین هم‌اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی، مطالعه موردی مسئولیت اجتماعی به همت پژوهشکده مطالعات قرآنی و با همکاری انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری واقع در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود. 
 
محورهای مورد بحث در این هم‌اندیشی عبارت از قرآن، جامعه مدنی و مسئولیت اجتماعی، قرآن و مسئولیت خلاق در ادبیات و هنر، قرآن و مسئولیت اجتماعی از منظر تاریخ انگاره، قرآن و نیازهای فلسفی مسئولیت اجتماعی، قرآن و حقوق مسئولیت مدنی، قرآن، حق، عدالت و مسئولیت اجتماعی، قرآن، مسئولیت‌شناسی آموزش و مسئول‌پروری، قرآن، مسئولیت سازمانی و مسئولیت ملی، قرآن مسئولیت اجتماعی و نقش‌های انسان‌شناختی، قرآن و مسئولیت اجتماعی علم و دانشگاه و مفهوم فقهی تفکیک در زندگی اجتماعی هستند. 
 
علاقه‌مندان برای ارسال چکیده مقالات تا پایان شهریور فرصت دارند و زمان اعلام چکیده‌های برگزیده نیز مهرماه خواهد بود. همچنین ایمیل همایش به نشانی quran.socialresponsibility.com است.
 
انتهای پیام
 
captcha