سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن منصوب شد
کد خبر: 3833974
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن منصوب شد

گروه دانشگاه ــ رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در حکمی، علیرضا کاوند را به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از ایحاء؛ طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نقیب، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، علیرضا کاوند به سمت سرپرست معاونت پژوهشی این دانشگاه منصوب شد. وی پیش از این مسئولیت معاون دانشجویی دانشگاه را عهده‌دار بود. متن حکم صادرشده از سوی رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر علیرضا کاوند، زیدعزه؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل‌محـمد(ص)، با عنایت به بند «ب» از ماده ۵ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، جنابعالی را به عنوان «سرپرست معاونت پژوهشی» دانشگاه منصوب می‌کنم.

امید است با تلاش و اهتمام مدیرانه و دلسوزانه خود، موجبات ارتقاء و تعالی امور پژوهشی را در سطح مطلوب و مورد انتظار جهت تحقق هر چه بهتر اهداف دانشگاه فراهم کنید.

بدون‌شک انوار مقدس قرآن کریم و عنایات معصومان(ع) در راه تحقق اهداف بلند دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، راهنما و مددکار بوده و تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم در خدمت به کلام‌الله مجید را قرین توفیق خواهد گرداند.

انتهای پیام
captcha