پیکر زائر جانباخته ایرانی در عراق به خاک سپرده می‌شود
کد خبر: 3841743
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
به درخواست خانواده؛

پیکر زائر جانباخته ایرانی در عراق به خاک سپرده می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پیکر زائر ایرانی جانباخته در حادثه کربلا، در عراق به خاک سپرده می‌شود.

پیکر زائر جانباخته ایرانی در کربلا به خاک سپرده می‌شودمحمدصادق براتی، معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: به رغم اینکه تا دو روز گذشته، خبر فوت فرزند به مادر وی اطلاع داده نشده بود، اما پس از اینکه این موضوع به والده مرحوم گفته می‌شود، به درخواست خانواده تصمیم گرفته شد پیکر مرحوم در عتبات عالیات در عراق دفن شود.

وی بیان کرد: هرچند اقدامات اولیه برای انتقال پیکر وی انجام شده بود اما صبح روز گذشته با مراجعه خانواده مرحوم حسین خاوری درخواست داده شد که پیکر آن مرحوم در همان محل دفن شود که در این خصوص یکی از برادران مرحوم برای انجام کارهای تدفین به عراق اعزام شد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: به این دلیل که پدر این خانواده 15 سال قبل در سامرای عراق فوت شده و در وادی‌السلام به خاک سپرده شده است، این مرحوم هم در کنار پدرشان دفن خواهد شد.

براتی با اشاره به اینکه تا این لحظه در حادثه کربلا از خراسان رضوی تنها فوت یک نفر گزارش شده و اگر این آمار بیشتر باشد، تاکنون اطلاعی به ما نرسیده است، بیان کرد: متاسفانه مرحوم حسین خاوری در جریان برگزاری مراسمی با عنوان «رکضه طویریج» که هر سال ظهر عاشورا برای بزرگداشت قیام کربلا در بین‌الحرمین برگزار می‌شود، جان خود را از دست داد.

زائر جانباخته ایرانی حسین خاوری در حادثه کربلا متولد ۱۳۶۷ مشهد است.

انتهای پیام

captcha