پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن برگزار می‌‌شود
کد خبر: 3843701
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن برگزار می‌‌شود

گروه اندیشه ــ پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن، دهم مهرماه با حضور قرآن‌‌پژوهان و علاقه‌‌مندان در مرکز همایش‌‌های بین‌‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایکنا؛ پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن به همت دانشمندان، اساتید و قرآن‌‌پژوهان در پژوهشکده اعجاز قرآن و انجمن علمی اعجاز قرآن ایران، چهارشنبه، 10 مهرماه، از ساعت 8:30 تا 18 در مرکز همایش‌‌های بین‌‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌‌شود.
در راستای نقد فضای غیرعلمی و تبلیغاتی - ژورنالیستی فعالیت‌‌های اعجاز قرآن در رسانه‌ها، علاوه بر ارائه تصویری علمی و روشمند از مطالعات اعجاز قرآن در این همایش، سه پنل مستقل با عناوین «نقد و بررسی مطالعات اعجاز قرآن در ایران»، «ارائه سریع و صریح فعالیت‌‌های شاخص در زمینه اعجاز قرآن» و «نقد و بررسی پژوهشکده اعجاز قرآن و انجمن علمی اعجاز ایران» اجرا می‌‌شود.
علاقه‌‌مندان برای شرکت در همایش و دریافت گواهی حضور می‌‌توانند، نام و نام خانوداگی، شماره همراه، آخرین مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و شغل خود را به ایمیل quran@sbu.ac.ir ارسال کنند و موضوع ایمیل را ثبت نام در پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن کریم ثبت کنند. همچنین شرکت در همایش رایگان است.
انتهای پیام

captcha