مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین برگزار شد
کد خبر: 3844663
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دوم مهرماه با حضور آیت‌الله یزدی، رئیس شورای عالی و جمعی از اعضای شورای عالی و مجمع عمومی در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر جامعه مدرسین برگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این مراسم، آیت‌الله یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین با اهداء هدیه و لوح سپاس از خدمات و زحمات قریب به سی‌ساله حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در جامعه مدرسین تقدیر و تشکر نمود.
آیت‌الله یزدی در ادامه این مراسم با اشاره به سوابق حجت‌الاسلام سعید بهمنی به معرفی ایشان پرداخت و ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربیات و آشنایی ایشان با مسائل روز دنیا در انجام امور محوله موفق باشند.
حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در این مراسم ضمن تشکر از الطاف ریاست و اعضای محترم جامعه مدرسین در طول خدمت، به ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های خود و بخش‌های تابعه در مدت 8 سال تصدی مسئولیت دفتر جامعه مدرسین پرداخت.
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام بهمنی نیز با تشکر از حسن ظن و اعتماد آیت‌الله یزدی در واگذاری این مسئولیت، ضمن درخواست از حجت‌الاسلام ابراهیمی و دیگر کارکنان جهت مشارکت و همکاری در انجام هر چه‌بهتر مسئولیت، ابراز امیدواری کرد با مشارکت همکاران بتوانند در پیش‌برد اهداف و ارتقاء جامعه مدرسین بر اساس اساسنامه و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم و مراجع عظام تقلید قدم‌های مؤثری بردارند.
انتهای پیام
captcha