کاهش تعرفه مکالمات زائران اربعین/ زائران از سیم‌کارت ایرانی در عراق استفاده نکنند
کد خبر: 3847172
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
وزیر ارتباطات خبر داد:

کاهش تعرفه مکالمات زائران اربعین/ زائران از سیم‌کارت ایرانی در عراق استفاده نکنند

گروه فناوری اطلاعات ــ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش تعرفه مکالمات برای زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: زائران به‌هیچ‌عنوان از سیم‌کارت ایرانی در عراق استفاده نکنند.

به گزارش ایکنا؛ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش تعرفه مکالمات برای زائران اربعین حسینی خبر داد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: برای رفاه حال مردم در راهپیمایی اربعین، مذاکراتی را از قبل با طرف عراقی برای کاهش هزینه مکالمات آغاز کردیم. امروز توانستیم به توافق برسیم که حدود ۶۰۰ تومان تعرفه مکالمات را در هر دقیقه کاهش دهیم.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: چندین مرکز ارائه اینترنت پرسرعت نیز در مسیر اربعین گذاشته شد که در صورت همکاری‌ها، افزایش می‌یابد. امیدواریم که در ادامه موفق شویم تعرفه را بیشتر هم کاهش دهیم.

زائران به‌هیچ‌عنوان از سیم‌کارت ایرانی در عراق استفاده نکنند
به گزارش ایکنا؛ آذری جهرمی همچنین با بیان اینکه به زائران اربعین توصیه می‌شود که به هیچ وجه، مگر در موارد بسیار ضروری از رومینگ برای برقراری ارتباط استفاده نکنند، گفت: رومینگ در کشور عراق گران و هزینه آن بسیار بالاست.

وی ضمن بیان اینکه اگر خط خود را در کشور عراق روشن کنید صرفاً پیامک دریافت برای شما رایگان است، افزود: اگر دو خط ایرانی در عراق رومینگ شوند و این دو خط باهم تماس برقرار کنند، برای هر دو طرف مکالمه با نرخ بین‌الملل محاسبه خواهد شد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در چنین مواقعی استفاده از سیم‌کارت عراقی به زائران اربعین پیشنهاد می‌شود، گفت: با استفاده از این شیوه ۹۰ درصد مکالمات رایگان تمام می‌شود و بهتر است زائران به‌هیچ‌عنوان از سیم‌کارت ایرانی در عراق استفاده نکنند.
انتهای پیام
captcha