کارگران خسارت دیده سیل سیستان و بلوچستان بیمه بیکاری می‌گیرند
کد خبر: 3872687
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

کارگران خسارت دیده سیل سیستان و بلوچستان بیمه بیکاری می‌گیرند

گروه جامعه ــ نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان از برقراری بیمه بیکاری برای کارگران واحدهای تولیدی آسیب‌‌دیده از سیل در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ حجت میرزایی، نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: حسب دستور و تأکید محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لحظه وقوع سیل در استان‌ سیستان و بلوچستان تمام امکانات این وزارتخانه به منظور تأمین نیازهای هموطنان آسیب دیده از سیل در اختیار آنان  قرار گرفته‌است.

وی تصریح کرد: تمامی کارگران بیمه‌پرداز مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی که در اثر سیل، بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های آنها آسیب دیده تا زمان بازسازی، رفع مشکل و بازگشایی کارگاه برای دریافت مقرری بیمه‌بیکاری، بدون نیاز به داشتن سابقه پرداخت حق بیمه و با رعایت سایر شرایط مقرر می‌توانند مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند.

میرزایی افزود: با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگروهی ویژه برای پیگیری مشکلات هموطنان آسیب دیده از سیل استان تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha