مسئولان لباس جنگ اقتصادی بر تن کنند / حرف‌های ناگفته در مورد ردصلاحیت‌شدگان
کد خبر: 3878131
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
دادستان کل کشور:

مسئولان لباس جنگ اقتصادی بر تن کنند / حرف‌های ناگفته در مورد ردصلاحیت‌شدگان

دادستان کل کشور با بیان اینکه مسئولان با لباس اتوکشیده نمی‌توانند وارد جنگ اقتصادی شوند با اشاره به انتخابات تاکید کرد: حرف‌هایی در مورد ردصلاحیت‌شده‌ها داریم که جای بیان آن در تریبون عمومی نیست.

مسئولان لباس جنگ اقتصادی بر تن کنند / حرف‌های ناگفته در مورد ردصلاحیت‌شدگانبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد منتظری، دادستان کل کشور، امروز، 22 بهمن در پایان راهپیمایی مردم قم گفت: امسال تقدیر ما این بود که راهپیمایی 22 بهمن با سالروز گرامیداشت آن بنده خدا، ذوب شده در مسیر خدمت به مردم و انقلاب و انسان ولایتمدار تقارن پیدا کند.

وی با طرح این سؤال که چه چیزی حاج قاسم را حاج قاسم کرد و سبب شد تا در تشییع ایشان صحنه‌هایی خلق شود که تاریخ نمونه‌هایی برای آن ندارد افزود: در کشور  خودمان جز تشییع امام کجا می‌توانیم بدیلی برای این حضور حماسی بیابیم.

منتظری تصریح کرد: حاج قاسم با خدا معامله کرد؛ زندگی او یکی از مصادیق روشن و از مصادیق بیًن مجاهد فی سبیل الله است؛ کسی که با خدا معامله کند خداوند اینگونه عشق و محبت و علاقه او را در دل‌های مردم قرار می دهد. کسی که صادقانه و عاشقانه در راه حسین(ع) می‌رود و با وجود اینکه برنامه‌هایش برای بسیاری از مردم پوشیده بود باز شهادتش دل‌ها را متوجه آن شهید کرد.

منتظری گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که حاج قاسم سلیمانی امروز به عنوان یک مکتب شناخته می‌شود نه تنها به عنوان شهید و مجاهد فی سبیل الله. تاثیر شهادت آن شهید بر دل مردم حتی در کسانی که ارتباط تنگاتنگی با معارف دینی نداشتند تحول ایجاد کرد.

منشا قرآنی «باید قوی شویم»

دادستان کل کشور با بیان اینکه رهبری فرمودند باید قوی شویم افزود: این کلمه باید مورد توجه آحاد ملت و فرد فرد زن و مردی که دل به اقتدار و امنیت بسته‌اند قرار گیرد. وی تاکید کرد: «باید قوی شویم» متخذ از آیه شریفه قرآن کریم مبنی«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ» است که باید مورد توجه همه ملت و مسئولان باشد.

وی اظهار کرد: اگر امت اسلامی در برابر دشمن قوی بود و به این آیه عمل کرده بودند آیا شاهد این همه فجایع و جنایات و ظلم و ستم‌ها در میان کشورهای اسلامی نبودیم.

وی ادامه داد: آمریکا 41 سال است که انواع توطئه‌ها را برای نابودی نظام اسلامی به کار بسته است؛ توطئه‌های داخلی، منطقه‌ای و جهانی و در عرصه‌های مختلف به خرج داده است و امروز مردم ایران شاهدند که دشمن برای ضربه زدن و خصوصا برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه به عنوان لنگرگاه و کشتیبان کشتی انقلاب از هیچ کار ممکنی دریغ نمی‌کند.

وی اظهار کرد: به تعبیر امام علی(ع) کسی می‌تواند پرچم مبارزه با دشمن را بر دوش بگذارد که اهل بصیرت باشد( همان چیزی که امام صادق در معرفی حضرت عباس فرمود) همچنین اهل صبر  و علم به مواضع حق باشد.

منتظری با بیان اینکه برخی اذهان و افکار مردم را با تبلیغات خود به انحراف می‌برند اضافه کرد: در حالی که ملت باید با دلی پر از امید کشور را به سرمنزل مقصود برسانند برخی حرف‌های یاس‌آور می زنند که برای پیاده کردن اهداف دشمن مطرح می‌شود؛ این حرف‌ها نباید ما را از مواضع حق منحرف کند.

خسران و عقب‌ماندگی؛ نتیجه دل بستن به غرب 

وی تاکید کرد: دل بستن به غرب و نگاه امیدواری به آنان جز خسران و عقب‌ماندگی نتیجه ندارد؛ ما تا به حال از مذاکر به آمریکا چه سودی برده‌ایم؟؛ فقط یک مورد نشان دهید که سود برده‌ایم؛ کشوری را نشان دهید که اگر وارد حلقه آمریکا شد به پیشرفت رسیده است. آیا عربستان پیشرفت کرده است؛ کار این کشور به جایی رسیده که ترامپ خبیث او را گاو شیرده می‌نامد.

منتظری با بیان اینکه ملت ایران به هیچ وجه زیر بار زور و ظلم آمریکا نخواهد رفت تصریح کرد: مدیریت کشور باید مدیریت جهادی شود؛ اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی حل شود تنها راه آن این است که مدیران ما جهادی باشند.

دادستان کل کشور افزود: چطور این کشور در حوزه امنیتی، دفاعی و علم و فناوری پیشرفت‌های بسیار زیادی دارد به گونه‌ای که امروز در مسائل دفاعی در جایگاهی هستیم که آمریکا جرئت نمی‌کند با چشم چپ نگاه کند و ضربه‌ای زد و ضربه‌ای خورد که تا آخر عمر یادش نخواهد رفت ولی با این وجود در مسائل فرهنگی و اقتصادی شاهد این پیشرفت نیستیم؛ آیا این ملت ظرفیت ندارد؟ که قطعا دارد.

وی تاکید کرد: در حوزه اقتصاد لنگ می‌زنیم زیرا از خط رهبری فاصله گرفته‌ایم؛ چند سال است رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند؛ دولتمردان باید لباس جنگ اقتصادی به تن کنند وگرنه با لباس اتوکشیده مشکلات حل نمی‌شود؛ باید مدیریت جهادی شود.

وی همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به انتخابات با بیان اینکه حرف‌هایی داریم که نمی‌توان در تریبون عمومی در مورد ردصلاحیت‌شدگان گفت اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کم شود باید حضور حماسی در انتخابات داشته و مجلس جهادی و قوی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha