توقف اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی
کد خبر: 3880837
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

توقف اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا در کشور تا اطلاع ثانوی اعزام زائران به عتبات عالیات متوقف شده است.

اعزام زائر به عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی تعطیل است

جواد شاد، رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه براساس تصمیمات مرکز به دلیل شرایط موجود و رعایت مسائل بهداشتی فعلاً اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلاً متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور صورت گرفته است.

وی افزود: روز دوشنبه، 5 اسفندماه نیز مسئولان ذیربط در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم‌گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته‌اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

شاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، بیان کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عالیات عراق رسانده می‌شود.

انتهای پیام
captcha