حوزه‌های علمیه از فناوری‌های نوین آموزشی در این ایام استفاده می‌کند
کد خبر: 3881738
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
آیت‌الله اعرافی تأکید کرد:

حوزه‌های علمیه از فناوری‌های نوین آموزشی در این ایام استفاده می‌کند

مدیر حوزه‌های علمیه از مدارس علمیه و شخصیت‌هایی که از فناوری‌های نوین در آموزش و تدریس در حوزه استفاده می‌کنند، تقدیر کرد.

حوزه‌های علمیه از فناوری‌های نوین آموزشی در این ایام استفاده می‌کندبه گزارش ایکنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی امروز، هفتم اسفندماه با تشکیل جلسه فوق‌العاده با حضور برخی از معاونین و مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در خصوص بررسی وضعیت پیرامون بیماری کرونا،‌ گفت: حوزه‌های علمیه تلاش می‌کنند با نشاط و به شکل فعالانه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزش نوین و آموزش‌های مجازی، تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه با بررسی وضعیت مدارس و سطوح عالی، از مدارس علمیه و نیز شخصیت‌هایی که از فناوری‌های نوین استفاده کرده و با ادامه فعالیت‌های آموزشی به پویایی حوزه‌های علمیه در شرایط سخت کمک می‌کنند، تقدیر کرد.
وی در ادامه با تقدیر از اعلام آمادگی گروه‌های جهادی طلاب در کمک به مسئولان آموزشی و بهداشتی استان بیان کرد: همه این کمک‌ها و تلاش‌های طلاب جهادی که واقعاً شایسته تقدیر است، باید با هماهنگی کامل دست‌اندرکاران و مسئولین ذی ربط در دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.
آیت‌الله اعرافی ابراز کرد: چندین اجلاسیه مهم که در این ایام به خاطر توصیه‌ای پیشگیرانه تعطیل شده است، لازم است بعداً در صورت از بین رفتن تهدیدهای ویروس کرونا،  در فرصت مناسب و به موقع برگزار شود.
در پایان این دیدار، معاونین و مدیران حوزه به بیان دغدغه‌ها و مسائل پیرامون حوادث اخیر در قم و کشور پرداختند.
انتهای پیام
captcha