توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نیشابور
کد خبر: 3898427
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نیشابور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه که از چهارم ماه رمضان آغاز شده، تاکنون ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

بیش از 13 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نیشابور توزیع شد

سرهنگ پاسدار سیدعلی‌اکبر حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در گفت‌وگو با  ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: از زمان فرمان مقام‌ معظم‌ رهبری مبنی بر تشکیل رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، 15 هزار بسته معیشتی در مرحله اول بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش هر بسته‌ غذایی را سه میلیون ریال برآورد کرد و افزود: این بسته‌های غذایی شامل رب، روغن، نخود، ماکارونی، سویا، قند، شکر، پنیر، برنج، مواد شوینده و چای است.

حسینی گفت: بسیجیان این شهرستان به‌صورت جهادی خانواده‌های نیازمند را شناسایی و این تعداد بسته حمایتی را برای توزیع در مناطق هدف آماده کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس، اقشار آسیب‌پذیر دچار مشکلات اقتصادی بیشتری شدند از این رو حمایت آنان در قالب طرح کمک مؤمنانه برنامه‌ای مناسب و شایسته بود که طراحی و توسط نیروهای جهادی اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: در این مدت تاکنون 38 هزار بسته معیشتی در راستای حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار که کسب و کارشان تحت‌تأثیر این‌ ویروس قرار گرفته آماده و توزیع شده است.

حسینی بیان کرد: این رزمایش در قالب سه مرحله تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و حدود 50 هزار خانوار هدف برای توزیع این بسته‌های معیشتی شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha