جریان صهیونیسم مسیحی با همه قوا حامی اسرائیل است
کد خبر: 3900624
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
حجت‌الاسلام رفیعی:

جریان صهیونیسم مسیحی با همه قوا حامی اسرائیل است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حمایت ایران از فلسطین، وظیفه دینی است، گفت: مشکل ما با یهودیان نیست بلکه با جریان صهیونیسم مسیحی است که با همه قوا حامی اسرائیل است.

ارسال// جریان صهیونیسم مسیحی با همه قوای خود، حامی اسرائیل استبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، امروز، اول خردادماه، در جلسه سخنرانی ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، با محکومیت اشغال فلسطین توسط رژیم اسرائیل، گفت: امروز جریان مسیحیت صهیونیست همه انرژی خود را برای بقای رژیم سفاک و جنایتکار اسرائیل گذاشته است.
 
وی اضافه کرد: دولت آمریکا و احزاب صهیونیسم مسیحی به دنبال دفاع از اسرائیل هستند و همه سرمایه خود را گذاشته‌اند، اسلام‌هراسی ایجاد می‌کنند و داعش درست کرده و به جان کشورهای منطقه می‌اندازند تا به اهداف پلید استعماری و صهیونیستی برسند.
 
رفیعی با بیان اینکه امروز جریان اسرائیل از آمریکا پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: مسئله دیگر، وضعیت مسلمین است که باعث رنج و آزار است؛ چرا باید چند هزار نفر صهیونیست بیش از یک و نیم میلیارد انسان مسلمان را اسیر برنامه‌ها و توطئه‌های شوم خود کنند و آن ها هم سکوت کنند؟
 
رفیعی با تاکید بر اینکه امسال به خاطر کرونا امکان راهپیمایی حضوری نیست، افزود: همه باید این روز را حتی با یک پیامک و شعار گرامی بدارند و بدانیم همین مقدار هم مؤثر است و یقین بدانید که اسرائیل نابود و این غده سرطانی هم انشاءالله ریشه‌کن خواهد شد.
 
استاد حوزه با بیان اینکه ما هیچ مشکلی با ملت یهود نداریم، اظهار کرد: پیامبر(ص) در مدینه با یهودیان قرارداد بست گرچه آنها پایبند نبودند و توطئه کردند، ولی مشکل امروز با اسرائیل، تفکر صهیونیست‌ها است که مسلمانان و مسیحیان و پیروان سایر ادیان را از سرزمین خودشان یعنی فلسطین به صورت ظالمانه بیرون کرده‌اند.

رفیعی اضافه کرد: اینکه گفته شود اینجا سرزمین اجدادی است، حرفی بچه‌گانه است و  اگر این طور باشد هیچ کدام از کشورها جغرافیای گذشته خود را ندارند.

رفیعی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که باید در فلسطین انتخابات صورت گیرد و مردمی که آنجا زندگی می‌کنند، هر تصمیمی بگیرند پذیرفتنی است، نه اینکه دولت خبیث و جنایتکار آمریکا به خیال خود بخواهد،معامله قرن را بر مردم این کشور تحمیل کند.

وی تأکید کرد: این چه صلحی است که می‌خواهد، کرانه باختری را از فلسطین جدا ‌کند، ارتش را از فلسطین بگیرد و حاکمیت اسرائیل بر قدس را به رسمیت بشناسد. ضمن اینکه اجازه بازگشت فلسطینیان به بیت‌المقدس را هم نمی‌دهد.

انتهای پیام
captcha