به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به نوزدهم خرداد ماه، ۲۱ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند که تمامی این ۲۱ نفر به دلیل مشکلاتی که داشتهاند، با دستور پزشک، بستری شدهاند.
وی افزود: در شبانهروز گذشته، ۱۴ نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.
قدیر بیان کرد: در حال حاضر حدود ۹۵ نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال حدود ۳۵ نفر آنها وخیم است.
انتهای پیام