کد خبر: 3903818
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

21 بیمار کرونایی در قم بستری شدند

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تمامی کسانی که با علائم کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده، بستری شدند.

21 بیمار کرونایی در قم بستری شدندبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به نوزدهم خرداد ماه، ۲۱ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند که تمامی این ۲۱ نفر به دلیل مشکلاتی که داشته‌اند، با دستور پزشک، بستری شده‌اند.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته، ۱۴ نفر از کل بیماران که طی روزهای متمادی بستری بودند، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

قدیر بیان کرد: در حال حاضر حدود ۹۵ نفر مشکوک و محتمل به کرونا در قم بستری بوده که حال حدود ۳۵ نفر آنها وخیم است.

انتهای پیام
captcha