واگذاری ۱۴۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
کد خبر: 3910309
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

واگذاری ۱۴۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

مراسم واگذاری ۱۴۸ واحد مسکونی در خراسان رضوی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی همزمان با ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور برگزار شد.

واگذاری 148 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان، همزمان با چهلمین سال تأسیس سازمان بهزیستی کشور، آیین واگذاری همزمان ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور وحید قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور 22 تیرماه در دومین روز از هفته بهزیستی در فرهادگرد فریمان برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: از 148 واحد مسکونی خراسان رضوی، 34 واحد در قالب تفاهم‌نامه مشترک به خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و 114 واحد به سایر خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی واگذار شده است.

وی ادامه داد: از 148 واحد مسکونی در خراسان رضوی هفت واحد در شهرستان سبزوار، پنج واحد در جغتای، هفنت واحد در فیروزه، 31 واحد در بردسکن، 9 واحد در خلیل‌آباد، یک واحد در تربت‌جام، سه واحد در بجستان، شش واحد در تایباد، شش واحد در گناباد، دو واحد در داورزن، 18 واحد در کاشمر، هفت واحد در قوچان، 11 واحد در فریمان، هشت واحد در تربت حیدریه، 16 واحد در سرخس، 6 واحد در رشتخوار و پنج واحد در درگز به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی واگذار شد.

مدیر‌کل بهزیستی خراسان رضوی در خصوص اعتباری که جهت 148 واحد مسکونی صرف شده است، گفت: 2 میلیارد و 400 میلیون تومان جهت ساخت این واحدهای مسکونی در خراسان رضوی هزینه شده است. بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، انجمن خیران مسکن‌ساز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و سازمان ملی زمین و مسکن در ساخت این واحدهای مسکونی مشارکت داشتند.

انتهای پیام
captcha