برپایی کنگره شهدا استمرار فرهنگ شهادت است
کد خبر: 3914680
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

برپایی کنگره شهدا استمرار فرهنگ شهادت است

فرماندار کاشمر برپایی کنگره شهدا را استمرار فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: برای نسل کنونی و آینده کشور فرهنگ ایثار و شهادت باید تبیین و منتقل شود.

پوششی// برپایی کنگره شهدا استمرار فرهنگ شهادت استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مسلم ساقی، فرماندار کاشمر‌ روز گذشته، 14 مردادماه‌ در نشست ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت 1214 شهید ترشیز کهن که در سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، گفت: در برگزاری کنگره شهدا باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان استفاده کنیم، همچنین تمامی دستگاه‌ها از جمله بخش خصوصی باید پای‌کار باشند و در کمترین زمان بهترین بهره‌وری حاصل شود.
 
وی تأکید کرد: باید در بهتر برگزار شدن این کنگره ارتباطمان با جامعه ایثارگران بیشتر باشد، همچنین در کمترین زمان ممکن مکانی مناسب و دائمی برای نگهداری آثار شهدا معین و جانمایی شود.
 
فرماندار کاشمر تصریح کرد: خروجی کنگره شهدا باید الگویی مناسب برای جوانان باشد، همه ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت ویژه‌ای بر دوش داریم و در زمان حساس کنونی باید بتوانیم به‌خوبی نقش خود را ایفا کنیم.
 
علی یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر، در این نشست از فعال شدن 12 کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت 1214 شهید ترشیز کهن خبر داد و افزود: با پیشنهاد بسیج هنرمندان شهرستان کاشمر مقرر شده 14 المان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس منطقه در مکان‌هایی که مشخص خواهد شد نصب شود.
 
وی افزود: تاکنون نشست‌های کنگره بزرگداشت شهدا در کاشمر و بردسکن برگزار شده و طی چند روز آینده نشست هماهنگی دیگری در خلیل‎آباد نیز برگزار می‌شود، همچنین تأکید بر این بوده که تمامی کمیته‌ها اقداماتی که انجام می‌دهند را مستندسازی کنند.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر تصریح کرد: کنگره بزرگداشت 1214 شهید ترشیز کهن تابستان سال 1400 در شهرستان کاشمر برگزار می‌شود، تمامی مسئولان نیز باید در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره تلاش کنند.
انتهای پیام
captcha