توزیع ۲۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم تایباد
کد خبر: 3915760
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

توزیع ۲۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم تایباد

دبیر ستاد بزرگداشت غدیرخم و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد گفت: در راستای اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی در ایام دهه ولایت و امامت، ۲۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم این شهرستان توزیع شد.

توزیع 22 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم تایبادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر علیپور، دبیر ستاد بزرگداشت غدیرخم و رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی در ایام دهه ولایت و امامت، 22 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق محروم این شهرستان توزیع شد. از این تعداد 15 هزار پرس غذا با همكاری اداره تبليغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، ستاد غدير و هيئت‌های مذهبی محور، کمیته امداد امام خمینی(ره) ،دفترامام جمعه و قرارگاه مواسات وهمدلی، ۶۰۰۰ پرس غذای دیگر توسط موسسه خیریه امام هادی(ع) و هزار پرس غذا نیز با همت جمعیت هلال احمر شهرستان بین جمعیت هدف در مناطق محروم شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شد.

وی از توزیع 440 بسته ارزاق بین محرومان این شهرستان در ایام دهه ولایت خبر داد و افزود: همچنین در راستای پیروی از منویات رهبری مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه این ستاد با مشارکت خیران، هیئت علمداران ثارالله(ع)، سازمان تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر بین خانواده‌های شناسایی شده در مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام علیپور بیان کرد: توزیع ۶۵۰ عدد کارت هدیه سه میلیون ریالی به مناسبت عید غدیرخم بین ساکنان روستای رهنه در قالب طرح مواسات توسط معین اقتصادی منطقه و فرمانداری شهرستان تایباد با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه از دیگر اقدامات در این ایام بود.

رئیس تبلیغات اسلامی تایباد تصریح کرد: برنامه‌ريزی و تكريم از هشت نفر از مدافعين حرم و پيشكسوتان فرهنگی تبليغی و همچنین تكريم از سادات در دهه ولايت و امامت با همکاری ستاد بین المللی غدیر توسط این نهاد اجرا شده است.

اقدامات فرهنگی انجام شده در دهه ولایت و امامت

دبیر ستاد بزرگداشت غدیرخم در جمع خبرنگاران گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت جامعه در اولویت دولت بوده و برنامه‌های ملی و مذهبی بیشتر در فضای مجازی و به صورت غیرحضوری برگزار شده است که تلاش این ستاد بر اجرای منسجم و با کیفیت بالای برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: تعدادی بنر، پارچه، پلاكارت، ريسه، محصولات فرهنگی و بسته‌های غدير جهت توزیع در مساجد و هيئات مذهبی شهر و روستاهای تايباد با همکاری خیرین، دفتر امام جمعه، مؤسسه امام هادی(ع)، نیروی مقاومت بسیج، هیئات مذهبی و ستاد بین‌المللی غدیر تهیه شد.

علیپور افزود: برنامه‌ريزی و اجرای 10 مسابقه فرهنگی و هنری عيدغدير خم با همكاری اداره تبليغات اسلامی، هيئات مذهبی و امور مساجد، هماهنگی و برنامه‌ريزی جشن خودرويی در شب عيدغدير و ... توسط هیئات مذهبی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه بسیج شهری، برپايی چهار ايستگاه صلواتی در سطح شهر با رعايت پروتكل‌های بهداشتی جهت توزيع محصولات فرهنگی، اجرای طرح نذر مشاركتی توزیع 500 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان با همكاری علما و معتمدين تشیع و اهل سنت شهرستان تايباد از مهمترین برنامه‌های فرهنگی اجراشده در این ایام بوده است.

انتهای پیام
captcha