مجامع بین‌المللی هتاکان به ساحت پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم را مجازات کنند
کد خبر: 3921526
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
دبیر اتحادیه جهانی فعالان قرآنی:

مجامع بین‌المللی هتاکان به ساحت پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم را مجازات کنند

دبیر اتحادیه جهانی فعالان قرآنی در پیامی ضمن محکوم کردم اقدام هتاکان به ساحت پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم، خواستار ورود مجامع بین‌المللی به منظور مجازات عاملان این اقدام شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالحسن احمدی شاهرختی، دبیر اتحادیه جهانی فعالان قرآنی، در پیامی تأکید کرد که آتش‌زنندگان جاهل این کتاب مقدس و بیماردلان جسارت کننده به ساحت مقدس رسول مهربانی(ص) بدانند با این قبیل اقدامات شرم‌آور خط بطلانی بر چهره مخدوش خویش می‌کشند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله النور النور

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَالله بِأَفْواهِهِمْ وَ اللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

بار دیگر خشم مردم آزادی‌خواه جهان در پی توهین به ساحت مقدس نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) و نیز قرآن کریم برانگیخته شد و شعار جذاب و فریبنده آزادی بیان را در دنیای ملتهب غرب به چالش کشید. این بار در کشور سوئد و فرانسه.

دشمنان عنود اسلام از آغاز تا کنون، آنگاه که در مواجهه منطقی و عاقلانه با این کتاب وحیانی و آموزه‌های حیات‌بخش پیامبر گرامی (سلام الله علیه و آله) درمانده شده‌اند، دست به اهانت آشکار و احیانا سوزاندن نمادین می‌زنند، غافل از آنکه با این عمل، و البته ضمن جریحه‌دار شدن قلوب بیش از یک میلیارد مسلمان، ناخواسته، توجه ناظران بی‌طرف را به کریمه‌های نورانی آن جلب می‌کنند و سبب افروخته‌تر شدن این خورشید هدایت می‌شوند.

آتش‌زنندگان جاهل و قلیل این کتاب مقدس و بیماردلان جسارت کننده به ساحت مقدس رسول مهربانی بدانند با این قبیل اقدامات شرم آور، ضعف اعتقادی خویش را بیش از پیش نمایان می‌کنند و خط بطلانی بر چهره مخدوش خویش می‌کشند.

همه موحدان عالم به ویژه مسلمانان دلباخته قرآن و پیامبر عزیز(ص)، اهانت مجدد نشریه موهن شارلی ابدو در فرانسه و سوزاندن ننگین قرآن در شهر مالموی سوئد را محکوم می‌کنند و خواهان پیگیری سریع مجامع مسئول بین‌المللی برای مجازات عاملان سفیه و نابخرد آن هستند.

انتهای پیام
captcha