1 قطعه پازل بخرید تا کودکی صاحب لوازم‌التحریر شود
کد خبر: 3927565
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

1 قطعه پازل بخرید تا کودکی صاحب لوازم‌التحریر شود

رئیس سازمان بهزیستی از اجرای طرح پازل همدلی با هدف تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند خبر داد و گفت: در این طرح هر فرد یا مؤسسه می‌تواند با خرید قطعات پازل، بزرگ‌ترین نماد همدلی مردم ایران را تکمیل کند.

به گزارش ایکنا، وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی، در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «پازل همدلی» برای تهیه نوشت‌افزار و تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان در مناطق محروم خبر داد و گفت: پویش ایران همدل بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی نهضت احسان و تعاون از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد که یکی از اهداف این پویش تهیه و تأمین نوشت‌افزار و وسایل تحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش در ذیل پویش ایران همدل قصد دارد که با برپایی پویشی با عنوان «پازل همدلی» و با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت‌افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، مؤسسه خیریه نیک گامان و مشارکت همه مردم ایران، پازل همدلی مردم ایران را تکمیل و به تهیه 60 هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان سراسر کشور اقدام کند.

قبادی‌دانا درباره این پویش گفت: در این پویش پازل نقشه ایران با 600 هزار قطعه که در نقشه هر استان، تصویر نمادهای میراث فرهنگی آن استان نقش بسته است در ابعاد 20 در 30 متر تهیه شده و علاقه‌مندان و خیرانی که درصددند در این پویش شرکت کنند با خرید هر قطعه پازل به قیمت 10 هزار تومان در تأمین لوازم‌التحریر و کوله و وسایل مدرسه برای دانش‌آموزان آن منطقه سهیم می‌شوند.

وی افزود: قطعات این پازل از سوی مشارکت‌های مردمی تکمیل می‌شود و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات، به عنوان بزرگ‌ترین پازل دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل تکمیل و در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب خواهد شد. همچنین پازل‌های کوچک هزار قطعه‌ای از نقشه ایران از سوی اداره‌های کل بهزیستی استان‌ها در سراسر کشور به ارزش 200 میلیون تومان تکمیل  و معادل ریالی مشارکت جذب شده به قطعات پازل اصلی اضافه می‌شود. از کسانی که می‌خواهند در این پویش شرکت کنند درخواست می‌کنم که به سایت پازل همدلی به نشانی http://puzzlehamdeli.ir/ مراجعه، مشخصات خود را وارد، استان مورد نظر خود را انتخاب و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود خریداری کنند.

قبادی‌دانا در خصوص نحوه مشارکت مؤسسات خیریه در این طرح نیز گفت: مجموعه‌ها و گروه‌های خیریه و مؤسسات خیریه می‌توانند با ورود به سایت و درج نام مؤسسه و خیریه خودشان یا از طریق هماهنگی با اداره‌های بهزیستی استان‌ها نام مؤسسه خود را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند. تمام فرایند و روش‌ اجرای این کار، کمک‌های جمع‌آوری‌شده و لوازم‌التحریری که تهیه و به استان‌ها ارسال می‌شود، به صورت شفاف در سایت برای همه مشارکت‌کنندگان قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha