دوراندیشی در مدیریت و تواضع؛ مهم‌ترین ویژگی‌های استاد علیپور
کد خبر: 3928236
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
حجت‌الاسلام یوسفی مقدم:

دوراندیشی در مدیریت و تواضع؛ مهم‌ترین ویژگی‌های استاد علیپور

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به مناسبت ارتحال ابراهیم علیپور، رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، پیامی صادر و تأکید کرد: دوراندیشی در مدیریت، توانایی در اجرا، مهربانی و تواضع در تعامل با همکاران، متعهد و متقی در برابر وظائف، از ویژگی‌های بارز و درس‌آموز آن مرحوم بود. 

دوراندیشی مدیریت و تواضع مهمترین ویژگی‌های استاد علیپور بودبه گزارش ایکنا، پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدصادق یوسفی‌مقدم، رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، به مناسبت ارتحال ابراهیم علیپور، رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت جانکاه برادر مهربان، رفیق شفیق و دانشمند محترم جناب دکتر ابراهیم علیپور، سبب تأسف و رنج فراوان شد. این مصیبت سنگین را به خانواده مکرم ایشان و عموم همکاران ارجمند دفتر تبلیغات اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. 

بدون تردید از دست دادن غیرمترقبه آن عزیز سفر کرده همه همکاران گرامی را داغدار کرد. دوراندیشی در مدیریت، توانائی در اجرا، مهربانی و تواضع در تعامل با همکاران، متعهد و متقی در برابر وظائف، از ویژگی‌های بارز و درس آموز آن مرحوم بود. 

همکاری ایشان با پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن از جمله در راه‌اندازی گروه مطالعات تطبیقی، همکاری با شورای علمی همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم و کارگروه مرجعیت علمی قرآن کریم، بسیار ثمربخش و ماندگار خواهد بود.

برای آن برادر عزیز غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه پروردگار متعال آرزومندم.

محمدصادق یوسفی مقدم

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

انتهای پیام
captcha