برگزاری دوره آموزشی تصویرسازی دیجیتال با رویکرد ایرانی ـ اسلامی
کد خبر: 3929844
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

برگزاری دوره آموزشی تصویرسازی دیجیتال با رویکرد ایرانی ـ اسلامی

دوره آموزشی تصویرسازی دیجیتال به صورت برخط با هدف گسترش هنر تصویرسازی بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی تصویرسازی دیجیتال با رویکرد ایرانی اسلامیبه گزارش ایکنا، تصویرسازی دیجیتال از آن دسته هنر‌هایی است که این روز‌ها افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. هنری که اگر سمت و سوی مناسبی به خود گیرد، بسیار فاخر و ارزشمند خواهد بود.
 
برهمین مبنا، مرکز آموزش سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور اقدام به برگزاری دوره برخط تصویرسازی دیجیتال با رویکرد ایرانی ـ اسلامی کرده که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.
 
شرکت‌کنندگان، پس از پایان دوره می‌توانند به صورت مستقل در سایت‌ها، صفحات کتب و مجلات، فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی به فعالیت بپردازند و کسب درآمد کنند.
 
این دوره به‌صورت برخط و در بستر سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی‌(امجد) برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان در اقصی نقاط ایران آزاد است. ضمناً پس از پایان دوره گواهینامه معتبر آموزشی از سوی مرکز آموزش به ایشان اعطا خواهد شد.
 
برگزاری دوره آموزشی تصویرسازی دیجیتال با رویکرد ایرانی اسلامی
 
علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در دوره‌های آتی تصویرسازی دیجیتال با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۵۴ و ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹ تماس بگیرند و یا به صفحه اینستاگرام مرکز آموزش به نشانی education.iska@ مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha