پیام تسلیت آیات عظام صافی و نوری همدانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله فاضلیان
کد خبر: 3931523
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

پیام تسلیت آیات عظام صافی و نوری همدانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله فاضلیان

آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی در پیا‌م‌های جداگانه ارتحال آیت‌الله فاضلیان از استادان حوزه علمیه را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله فاضلیانبه گزارش ایکنا، پیام تسلیت آیت‌الله صافی گلپایگانی در پی وفات آیت‌الله سیدرضا فاضلیان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انالله وانا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله اقای حاج سید رضا فاضلیان رحمه الله علیه موجب تاثر و تاسف گردید. روحانی وارسته‌ای که سالیان طولانی در شهرستان ملایر به ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با خدمات صادقانه به مردم بخصوص محرومان، توشه بزرگی برای آخرت خود برداشت. آن عالم متقی و پارسا توانست با اخلاق خوب خود و با فضایل برجسته انسانی که داشت مردم را به مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام راهنمائی نماید.

فقدان این روحانی والامقام را به مردم شریف ملایر و همدان و بازماندگان محترم بویژه آقازاده عالم و فاضل و داماد مکرم ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال مسئلت دارم که آن مرحوم با اجداد طاهرینش علیهم السلام محشور گردد.

۹ ربیع الاول ۱۴۴۲

همچنین آیت‌الله نوری همدانی در پیامی از این عالم وارسته تجلیل و ارتحال وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید حسن فاضلیان دامت توفیقاته

ارتحال عالم ربانی والدمکرم جنابعالی مرحوم آیت الله اقای حاج سید رضافاضلیان رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر گردید. آن مرحوم عمر با برکت خود را صرف ارشاد مردم و ترویج فرهنگ اهل‌بیت علیهم السلام نمود و وجودش مایه خیر و برکت برای آن منطقه محسوب می‌گردید و آثار فراوانی در این راه از خود بجای نهاد.

پیام تسلیت آیات صافی گلپایگانی و نوری همدانی به مناسبت ارتحال آیت‌الله فاضلیان

بی‌شک خدمات ارزنده این عالم خدمتگزار خصوصا امامت جمعه ملایر، در پرونده اعمالش ثبت و ضبط گردیده است. اینجانب درگذشت ایشان را به جنابعالی که الحمدلله درهمان مسیر خدمت‌گزاری والد معظم گام برمی‌دارید و به بستگان محترم و علاقمندان و ارادتمندان آن مرحوم به‌ویژه مردم ولایتمدار همدان و ملایر تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید، مسئلت می‌نمایم.

حوزه علمیه قم

حسین نوری همدانی

دهم ربیع الاول ١٤٤٢

انتهای پیام
captcha