آغاز داوری آثار 31 نماینده خراسان رضوی در مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3939070
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

آغاز داوری آثار 31 نماینده خراسان رضوی در مرحله کشوری مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: پخش تلویزیونی و داوری آثار ضبط شده نمایندگان خراسان رضوی در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن از 16 آذرماه اجرا می‌شود.

آغاز داوری آثار 31 نماینده خراسان رضوی در مرحله کشوری مسابقات قرآنجعفر حسینی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان به صورت تلویزیونی و با داوری زنده از امروز 15آذرماه آغاز و تا 21  همین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در مرحله کشوری این دوره از مسابقات، 31 نماینده دارد که از این تعداد 21 آقا و 10 نفر از بخش بانوان در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان به رقابت می‌پردازند.

حسینی بیان کرد: این دوره از مسابقات که پیش از این در استودیو صدا‌وسیمای مراکز استان‌ها ضبط شده است، از 15 آذرماه، هر روز و به مدت یک هفته از ساعت 18 تا 23 از شبکه قرآن و معارف سیما طبق زمان‌بندی هر استان پخش خواهد شد که برنامه متسابقان خراسان رضوی طبق زمان‌بندی از ساعت 19 تا 23 قرار دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، تصریح کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان با حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و نیز رقابت بین 6 گروه تواشیح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌های مسابقات کشوری قرآن در بخش بانوان نیز طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ آبان‌ماه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha