پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ارتحال آیت‌الله محمد یزدی
کد خبر: 3940164
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ارتحال آیت‌الله محمد یزدی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با انتشار پیامی ارتحال آیت‌الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی‌ فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ارتحال آیت‌الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر غم‌انگیز ارتحال یار دیرینه امام و رهبری؛ آیت‌الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر و تالم خاطر این جانب شد.
این فقیه وارسته و عالم ربانی پیش از انقلاب اسلامی با سخنرانی‌های افشاگرانه خود به مبارزه به رژیم ستم‌شاهی برخاست و بارها طعم تبعید و زندان را چشید.

ایشان پس از انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت‌های کلیدی مختلف از نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گرفته تا ریاست قوه قضائیه و حضور پررنگش در کسوت امام‌ جمعه تهران همواره خوش درخشیدند و منشأ آثار و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.

اینجانب ارتحال این روحانی معزز را به مقام معظم رهبری، اساتید حوزه علمیه قم، جامعه بزرگ روحانیت و بازماندگان محترم ایشان‌ تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم».

انتهای پیام
captcha