نشست «میراث مجاهد حکیم» در ایکنا برگزار می‌شود
کد خبر: 3950908
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی؛

نشست «میراث مجاهد حکیم» در ایکنا برگزار می‌شود

نشست علمی «میراث مجاهد حکیم» به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی با حضور آیت‌الله رشاد، رفیعی آتانی و حجج اسلام محمدجواد نوروزی، داود مهدوی‌زادگان و حیدر همتی در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

نشست علمی «میراث مجاهد حکیم» در ایکنا برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی، نشست علمی «میراث مجاهد حکیم» به همت خبرگزاری ایکنا و با همکاری موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) به شکل مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمدجواد نوروزی، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)؛ عطاالله رفیعی آتانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران؛ حجت‌الاسلام داود مهدوی‌زادگان، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حجت‌الاسلام حیدر همتی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) به ایراد سخن می‌پردازند.

این نشست روز سه‌شنبه، 14 بهمن‌ماه، ساعت 13 تا 15 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت حضور در این نشست می‌توانند به سامانه امجد به نشانی amjad.jde.ir/isqa مراجعه کنند و «نشست میراث حکیم مجاهد» را انتخاب کرده، نام خود را درج و با رمز 1 تا 6 وارد سامانه شوند.

یادآور می‌شود، خبرگزاری ایکنا پیش از این در پرونده خبری «حکیم مجاهد» در مجموعه گفت‌وگوها و نشست‌هایی به بررسی منظومه فکری و میراث گرانقدر آیت‌الله مصباح یزدی پرداخته بود.

نشست علمی «میراث مجاهد حکیم» در ایکنا برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha