توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه در خوشاب
کد خبر: 3960530
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) در خوشاب انجام می شود:

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه در خوشاب

فرمانده سپاه خوشاب در رزمایش همدلی و مواسات پایان سال جاری شهرستان خوشاب گفت: در استانه فرا رسیدن بهار و ایام اعیاد شعبانیه توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه در خوشاب آغاز شد.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه در خوشاب مصطفی ذوالفقاری، فرمانده سپاه خوشاب، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در حاشیه آیین توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی، امروز ۲۸ اسفندماه، با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و همزمان با اعیاد ماه شعبان ۵۰۰ بسته معیشتی و فرهنگی و ۳۰سری جهیزیه توسط قرارگاه فرهنگی جهادی شهیدسلیمانی شهرستان خوشاب در سالروز میلاد حضرت عباس (ع) توزیع می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه در این مراسم تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی فرهنگی شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن، عدس، بسته سبزیجات، تقویم سال جدید و... توزیع می‌شود، افزود: این اقلام با همکاری بسیج‌سازندگی سپاه خوشاب، دفتر امام جمعه شهرستان، کمیته امداد و خیرین مردمی تهیه و توزیع می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این مراسم معنوی با هدف محرومیت‌زدایی ، تعداد ۳۰ سری جهیزیه شامل اجاق گاز، لباسشویی، فرش، سرویس قابلمه،سرویس آرکوپال و... با همکاری کمیته امداد و سپاه ناحیه خوشاب در بین زوج‌های جوان شهرستان خوشاب توزیع می شود.

همچنین حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه خوشاب نیز در گفت‌وگو با ایکنا با تشکر از تمام خیرین و نهادهایی که در رزمایش مواسات و همدلی شرکت کردند، گفت: با کمک ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره)، بنیاد برکت، بسیج سازندگی و خیرین شهرستان خوشاب ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هرکدام حدود ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه شد و همزمان با اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عباس(ع) توزیع آن در شهرستان خوشاب آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha