اعزام مفسر به تمامی استان‌های کشور
کد خبر: 3964330
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
حجت‌الاسلام میرکتولی خبر داد:

اعزام مفسر به تمامی استان‌های کشور

دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه از اعزام مفسرانی به سراسر کشور و پخش برنامه‌های تفسیری تلویزیونی خبر داد.

اعزام مفسر به تمامی استان‌های کشورحجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی میرکتولی، دبیر مجمع عالی حوزه علمیه در گفت‌و‌گو با ایکنا، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: پیرو برنامه اعزام مفسران به سراسر اطلس دینی ایران، امسال هم مجمع عالی تفسیر افتخار دارد با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، تعدادی از مفسران ارجمند را به نقاط مختلف کشور اعزام کند.

وی افزود: با همکاری ادارت کل اوقاف در مراکز استان‌ها و هماهنگی با صدا‌و‌سیمای استانی، هماهنگی انجام شده تا استادان تفسیر به مراکز استان‌ها هجرت کرده و مباحث تفسیری آنها ضبط و هر روز از طریق شبکه‌های استانی مورد استفاده قرار بگیرد.

میرکتولی تصریح کرد: انقلاب تفسیری که از حوزه قم آغاز شده و اکنون در اطلس دینی کشور در حال انجام است، کار خود را با توجه به محدودیت‌های کرونا انجام می‌دهد؛ البته در سال‌های قبل ما صد استاد اعزام می‌کردیم و امسال در تمامی 31 استان، 31 نفر را اعزام خواهیم کرد.

دبیر مجمع عالی تفسیر اظهار کرد: اساتید به فراخور توانمندی و نیازهای هر استان، مباحث خود را مطرح می‌کنند و هیچ محدودیتی از ناحیه اجزا و یا موضوعات نیست؛ بعضاً برخی استادان تفسیر جزء 30 را انجام می‌دهند یا یکی از اجزای دیگر؛ گاهی گزیده‌ای از یک جزء و برخی استادان یک سوره در طول ماه تفسیر می‌کنند. 

انتهای پیام
captcha