همایش «معنویت و علوم اسلامی» از پایگاه ISC مجوز گرفت
کد خبر: 3977282
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

همایش «معنویت و علوم اسلامی» از پایگاه ISC مجوز گرفت

دبیر علمی اولین همایش ملی معنویت و علوم اسلامی گفت: پیرو مکاتبات صورت گرفته با پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، این همایش موفق به اخذ مجوز از پایگاه ISC شده است.

ارسال/ همایش «معنویت و علوم اسلامی» از پایگاه ISC مجوز گرفتبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد رودگر، دبیر علمی همایش معنویت و علوم اسلامی، گفت: طبق قوانین جدید و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دستورالعمل برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های علمی ـ پژوهشی از این پس فقط همایش‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند، از نظر وزارت علوم اعتبار دارند.

وی افزود: همچنین تنها مقالات ارائه شده در همایش‌ها و کنگره‌های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان‌نامه هستند. لذا این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه شده است. تمامی مقالات پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق‌ بهره‌مند و در آن نمایه خواهند شد. ثبت یک کنفرانس علمی در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، از دیدگاه پژوهشگران، دانشگاهیان و محققان از نظر درجه ارزیابی علمی آن همایش، نشان از اعتبار علمی آن دارد. 

با توجه به تأیید اعتبار اولین همایش ملی معنویت و علوم اسلامی از سوی پایگاه ISC، محققان و نویسندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کنند و با دریافت گواهی معتبر همایش از امتیازات علمی ارائه مقاله بهره‌مند شوند.

همایش مذکور با کد اختصاصی (۲۴۹۵۳-۰۰۲۱۰) در فهرست همایش‌های معتبر در حوزه‌ علوم انسانی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده است.

انتهای پیام
captcha