آزمون ورودی مؤسسه آموزش عالی معصومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 3979803
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
چهارم تیر

آزمون ورودی مؤسسه آموزش عالی معصومیه برگزار می‌شود

آزمون ورودی مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران روز 4 تیرماه در قم و شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

ارسال/ برگزاری آزمون ورودی مؤسسه آموزش عالی معصومیه در روز 4 تیرفاطمه محمدی، معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی معصومیه خواهران در گفت‌وگو با ایکنا گفت: امتحانات مؤسسه آموزش عالی معصومیه از اول تیرماه در سه سطح دو، سه و چهار آغاز شده است؛ امتحانات سطح دو کاملا به صورت مجازی برگزار می‌شود ولی چون ممکن است برخی طلاب امکانات لازم برای شرکت مجازی را نداشته باشند لذا امکان انجام امتحانات به صورت حضوری و با رعایت دقیق موارد بهداشتی هم برای آنها فراهم است.

وی افزود: دو نفر از همکاران هم به عنوان پشتیبان مجازی وجود دارند که طلاب می‌توانند برای رفع مشکلاتی که در حین امتحان مجازی رخ می‌دهد از آنها کمک بگیرند؛ امتحانات سطح سه هم در سامانه مدرس و به صورت مجازی برگزار می‌شود و البته امکان انجام آزمون به صورت حضوری هم امکان‌پذیر است.

محمدی بیان کرد: امتحانات سطح چهار فقط به صورت حضوری برگزار می‌شود، در مکانی که برای انجام آزمون فراهم شده دقیقا موارد بهداشتی در آن رعایت و امتحانات این گروه هم از اول تیر آغاز شده است.

وی افزود: طلابی که به علت کرونا و بیماری و به هر دلیل دیگر در شهرستان‌های مختلف هستند می‌توانند به صورت مهمان در همان شهر خود امتحان بدهند و هماهنگی‌های لازم در این زمینه هم انجام شده است.

معاون آموزش مؤسسه معصومیه خواهران گفت: در روز چهارم تیر هم آزمون ورودی سطح سه و چهار مؤسسه انجام خواهد شد و بنابراین است که در سطح دو پذیرشی نداشته باشیم؛ این مؤسسه در همه رشته‌ها در دو سطح سه و چهار پذیرش دارد و طلاب شهرهای دیگر هم می‌توانند در مؤسسه در قم، آزمون ورودی خود را به صورت مهمان انجام دهند.

انتهای پیام
captcha