پس از گذشت 10 ماه از خشکی زایندهرود، چند روز پیش آب در دل این رودخانه جاری شد و اصفهان در این روزهای گرم کرونایی جان تازهای به خود گرفت. مردم نیز این فرصت را غنیمت شمردند، جاری شدن آب را به بهانهای برای شادی و زندگی تبدیل کردند و با حضور در کنار زایندهرود با نوای طبیعت همساز شدند.